- Katılım
- 31 Eki 2009
- Mesajlar
- 476
bende daha yeni jınluna baktım.fazla bir fark yok gibi görünüyor.fiyat olarak jınlun daha cazip ama en önemli nokta servis ulaşılabilirligi ve servis memnuniyeti.memnuniyete bişi diyemem ama en azından servis noktaları çok:mrgreen:fthinky arkadaşımın caracal ına bindim ve gayet zevkli bir motorjinlun geri dönüşümden kazanılan parcalarla üretilen bi motormuş yenin okudum.ne gibi bi eksiklik oluşturur derseniz titreşimi daha çok iletir sürücüye bu da ek bilgi olsun.jinlun kullanıcısı arkadaslar bilgi verirlerse daha yararlı olur tabi
bu arada tekrardan hayırlı olsun fatih kardeşim caracalın:rendeer:
teşekkür ederim burakcım, daha iyilerine sahip olursun inş:cat: