valla kardeşim bende bi halt yedim bilmeden salcano attack aldım ılk basta hosuma gıtmedı ama motor kalıtelı uzuyo gıdıyo granaj karton gıbı degil salcano firmasının servis sıkıntısı var motoru bı deneyım dedım 130 goruyor 3 yıl apacheye bındım sımdı buna bınınce dengede bır sıkıntı gordum gıdon degişirse hallola bılır bırde amortisörleri degiştirmelisin ben mondial drift arka havalı taktım tvs apache de olabılır surus olarak motor guzel yani jianshe kaliteli bir çin mali