Japonyada ki bir şirket elaman alırken bu testi uyguluyor

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
arkadaşlar bu akşam zeka bulmacasından gittik. bunu paylaşmak istedim..
http://freeweb.siol.net/danej/riverIQGame.swf

Şu anda Japonya'da is başvurularınla yukarıdaki linkteki IQ testi
veriliyormuş!
Linkten, buyuk mavi yuvarlagi tiklayin.

Oyunun kurali:
"herkes nehirden karşıya geçmeli"

Sala binecek kişilerin üzerine, salı karşıya geçirmek içinse
kırmızı
yuvarlaklara tıklamak gerekiyor.

Kurallar:
Bir seferde sadece 2 kisi sala binebilir.
Baba, anneleri yokken kizlarin hicbiri ile sala binemez.
Anne de babalari yokken ogullarindan hicbiri ile sala binemez.
Hirsiz, polis yokken aile ile yalniz kalamaz.
Sali kullanmayi da sadece anne, baba ve polis biliyor!

japonyada olsak işsizmi kalırdık ne..?:queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arkadaşlar japonların IQ testleri bizim için hiç problem değil...Ben hallettim çoktan:cat: İşte resmi

kazandmforrapingc0gx.jpg
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
3
Yoksa Türk usulü yapalım mı?Ben en yakın akrabalarıma karşıya nasıl geçileceğini anlatır bir mail atayım..Sonra akrabalarım işe girsin hep beraber çalışalım.Dayıoğlu..Amcaoğlu..Aynı Türkiyede olduğu gibi...:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2007
Mesajlar
273
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 saat iyi bir süre mi:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
:pr: :pr: :pr: aç Kaldım....!! yaa Bu nee Be.... o hata sesi çıldırtıttı Benii Biri şunun çözümünü sölesin yoksa pc yi kırcammmmm :farao: :farao:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dünyada ne anne babalar var.

Başbaşa kaldıklarında çocuklarını dövüyolar.

Yine de karşıya geçiriverdim garipleri.

Ama yine de çocuklarını döven aileleri kınıyorum... :p

mtnetxg2.gif


Olayı gerçekleştirmemde yardımcı olan
Tokyo Emniyet müdürü Hoşima Takayi
Çocukların babası Salaksalak Bakayi
Anne Rolünde Saçınsüpürge Yapayi
Ve acar hırsız Marie Pierre Kapayi (babası Fransız)

Arkadaşlarıma teşekkürü bir borç bilirim.

ayrıca bu salak bulmacayı çözdü diye adamı işe alan zihniyeti de ayrıca kutluyorum.:)

Şimdi adam kasap işe başvuruyor.
Olmaz diyolar önce bu bulmacayı çöz.
Neden? Köfteler gerizekalı mı olacak?
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Üşenmedim tek tek neler yapılacağını bir kağıda yazdım. Anlatayım mı :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst