Jant Boyama???

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunun jantlarını nası boyarım arkadaslar?? Siyaha boyamak ıstıyorum

Tekerleri felan sökemem,2 lıraya satılan sprey boyalar var,Onlarla olurmu,

Sız olsanız nası yapardınız veya yaptıysanız bılgılerınızı paylasırsanız sevınırım..



 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardeşim Jant boyama işi Elektrostatik boya ile çözülür,diğerleri belli bir süre içinde atar gider.

Aleti orta sehpaya alıp tekerleri söküceksin,jantlarla lastikleri birbirinden ayıracaksın,

Sadece jantları eline alıp boyacıya gidersin,boya bandıyla da lastiğin denk geldiği iç tarafları kapatır teslim edersin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst