İzmir'li Motosiklet sürücüleri dikkat!!!

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Alsancak tarafına geldiğimiz de genellikle çoğumuzun motosikletlerini koyduğu Gündoğdu da Eko Pub, Tyna önü ve Sevinç pastanesinin önüne kadar giden yol ( Starbucks, Fenerium vs) motosiklet girişine yasaklanmış. Bir ekip arabası Tyna nın önünde bekliyor park etmiş motorlara ceza yazıyordu. Girenleri de çevirip ceza kilitliyordu haberiniz olsun.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
sağolasın bilgilendirme için

Ayrıca altın yolun en sağ şeridindeki asfalt traşlanmış nereye şikayet etmek gerek? Hep beraber gerek internetten gerekse yazılı olarak nereye şikayet etmeliyiz? Bizim için inanılmaz risk teşkil ediyor yolun o kısmı
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
sağolasın bilgilendirme için

Ayrıca altın yolun en sağ şeridindeki asfalt traşlanmış nereye şikayet etmek gerek? Hep beraber gerek internetten gerekse yazılı olarak nereye şikayet etmeliyiz? Bizim için inanılmaz risk teşkil ediyor yolun o kısmı

Valla bornovaya giden ankara asfaltının en sağ şeridi 2 senedir öyle. Bir şey değiştiği yok. İlk girdiğimde aklım çıkıyordu yerinden.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bornova güzergahında 2 yöndede o traşlanmış yol vardı. özellikle ince lastikli motorları baya bi gezdiriyor. bilmeyen ve hızlı ilerleyen bir sürücü için tehlikeli
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Valla bornovaya giden ankara asfaltının en sağ şeridi 2 senedir öyle. Bir şey değiştiği yok. İlk girdiğimde aklım çıkıyordu yerinden.

geçen gün dalgınlığıma geldi bi traşlı keride girdim artık nasıl girdim nasıl çıktım ne oldu hatırlamıyorum ama düşmeden kendimi orta şeritte buldum allahtan :)

Birşeyler yapmalıyız bu konuda. Altın yol hangi belediyenin sorumluluğunda yada karayollarının mı sorumluluğunda ?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
yeni taş yaptılar ya ondan değerlidir şimdi. sonradan bırakırlar :)
ben genelde akbankın oraya bırakıyorum guvenlik kamerası devamlı devrede daha iyi :).
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
ya buarada geçenlerde karşıyaka çarşı içersinde özellikle akbank sokağının oralarda motosikletle gelene geçene ceza yazıyorlardı hala devam ediyor mu bilmiyorum ama dikkatli olmak gerek
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
neye göre yasaklamışlar. belediyelerin trafik komisyonları var buradan böyle bir karar çıkmadıysa cezalar yasal değil.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Valla bilmiyorum. Ha bu arada daha komiğini söyleyeyim yasak sadece motosikletlere ve 7 tondan ağır araçlara. Girişe koydukları levhalar bunu söylüyor. O bariyerleri indirebilenlere araba sokmak serbest. Süper iş .
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
55
böyle yasak mı olur ya...ben izmirin yabancısıyım geçen sene 8 ay misafirinizdim. o kordonun sonundan otellerin arkasına doğru bir yol gidiyor ufak...bi baktım koca tabela motosiklet giremez diye tam otellerin otoparklarının olduğu yerler. bi sinir oldum hususi girdim makinada da mivv suono eksoz var o zaman, ağır ağır bağırta bağırta geçtim büyük haz duydum açıkçası !!!! :D
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
karşıyada ikamet edenlere ait o lndir kaldırlar bildiğim kadarıla gece 12den sabah 10 a kadar araba ve araç geçişi ve park edilmesi serbest harici saatlerde cezası var (tabi yine anahtarı olan giriyor ama) çarşı içersine ayrıca bisiklet motosiklet el arabası vs ile girmek de yasak çarşının giriş ve çıkışına tabela asmışlar hatta
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
6
bilgilendirme için teşekkürler geçen gun ben girdim daha altın yolun traşlandığını bilmiyodum iyi savurdu benide ince lastik olduğundan ama vites düşürerek topladım anca
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst