- Katılım
- 27 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,058
- Konu Yazar
- #1
Alsancak tarafına geldiğimiz de genellikle çoğumuzun motosikletlerini koyduğu Gündoğdu da Eko Pub, Tyna önü ve Sevinç pastanesinin önüne kadar giden yol ( Starbucks, Fenerium vs) motosiklet girişine yasaklanmış. Bir ekip arabası Tyna nın önünde bekliyor park etmiş motorlara ceza yazıyordu. Girenleri de çevirip ceza kilitliyordu haberiniz olsun.