izmirli arkadaşlar.. kan a ihtiyaç var !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Ege Üniversitesi İç Hastalıkları Anabilim Dalında yatan bir arkadaşımızın annesi için (A RH +) kana ihtiyacımız var. Başlayan tedavi ile birlikte kan ve trombosite ihtiyacımız olacak. Desteğiniz için şimdiden teşekkürler... Tel: Sibel Yıldız 0533 745 55 05; Emre Yıldız 0535 517 90 64
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Benim Kan grubum uyuyor.Gerekeni yaparız:cat:

Arkadaşlar,
Kan grubu uyanlar ve vakti olanlar Şööööyle bir silkelenin bakalım haydi..:cat:
Yarın aynı durumda olabiliriz unutmayalım:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:03 ----------

Arkadaşlar az önce Emre Yıldız kardeşimizi aradım fakat üzücü bir haber aldım:pale:
Sibel Hanım hakkın rahmetine kavuşmuş:salut:
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olur inşallah:salut:Sevdiklerine sabır dilerim.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
benim kanım tutmuyor..
c.tesi bende kan verecektim asprin içtiğim için almadılar..3 gün kan veremessin dedi hemşire..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Başlığı görmemle üzücü haberi almam bir oldu....:cyclopsan Ne diyelim ...Allah yakınlarına sabır versin.... Allah rahmet eylesin.:pale:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:12 ----------

benim kanım tutmuyor..
c.tesi bende kan verecektim asprin içtiğim için almadılar..3 gün kan veremessin dedi hemşire..

Gerek kalmamış arkadaşım... Özer üzücü haberi vermiş... :pale:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Allah gani gani rahmet eylesin, geride kalanlara sabır versin....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Başlığın açıldığı gün verilen numaralara mesaj atmıştım kan gerekliliği halinde yardımcı olabilirim diye,cevap dönen olmadı.Ne diyelim,Allah rahmet eylesin :pale: Geride kalanlara baş sağlığı diliyorum..

Ve konuyu artık önemi kalmadığı için kilitliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst