İzmir'den sevgilerle

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmir'e yolunuz düşerse ilk uğramanız gereken kişi : turlabo :cat:

Ne dersiniz Regal yakışmış mı ? :bounce:





Sevgili İzmir MT, Bu akşam İstanbul'a dönmek zorunda olduğum için malesef toplantınıza katılamıyorum :salut:

Keyifli sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
148
yukardaki resimlerde de görüldüğü gibi Aybiketa izmir sınırlarından rüzgar gibi geçti.bu akşamki toplantıya katılmayı çok istedi ama ben müsade etmedim.ÇÜNKİ MOTORU YOK:queen: :queen:
hayırlı yolculuklar
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
iii de bu turlabo nerdedir napar adresi nedir???
 
Katılım
28 Ara 2005
Mesajlar
74
merhaba Beşir abi ben İlker migrosun önünde tanışmıştık seninle yazın başında bilmem hatırlıyormusun?resimlerde baya karizma çıkmışsın bi msaj yazayım hadi dedim.toplantılarınız çarşamba günleriymiş heralde öğrendim en kısa zamanda katılmayı düşünüyorum görüşmek dileğiyle...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Sevgili TURLABO,Aybike ile tanışmayı çok isterdik.dün akşam ki toplantımıza katılamamasına üzüldük.tekrar bekleriz.Bizlerden kucak dolusu sevgiler selamlar aybike..:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İzmir düşündüğümden çok daha güzelmiş, ilk fırsatta tekrar gelicem, bu sefer çarşamba akşamına denk getiricem :rendeer:

İzmir'e temelli yerleşme fikri bile çok ters gelmiyor bana :cherry:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
17
60 plakamm :)

motorunuz gerçekten cokk güzell bende Kawasaki - VN800 Classic düşünüyordum almak için seyhan cok daha tatlı duruyo özelliklerine bakmadım daha ama aklımdasın seyhann :) memleketimin motoru sana istanbuldan selamlarrr
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
324
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimlerin büyüklüğünden başım döndü :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
yaw aybiketa sen hiç yerinde durmuyormusun benide geçtin :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
14
dost başa düşman ayağa

selam aybiket
malum dost başa düşman ayağa bakarmış. bende ayağa baktım ama düşmanca değil o halde(ayakkabılarını kastediyorum) o makine asla sana boyun eğmez
seni seviyoruz lütfen kaportasız binmeyin
sağlıcakla kal ....
şiir benden dilediğinle paylaş

Metin Tandoğan
Altıncı Gün

İyi ki vardı altıncı gün
Yoksa sen olmayacaktın
Aşksızlıktan
Kuruyacaktı toprak
Kurşun hep kurşun
Bakır hep bakır kalacaktı
Ne gece ölüm
Ne gündüz hayattı
Çatlarken dudakların
Kırmızı olmayacaktı gülüm

Ekim’2004
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst