Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
yukardaki resimlerde de görüldüğü gibi Aybiketa izmir sınırlarından rüzgar gibi geçti.bu akşamki toplantıya katılmayı çok istedi ama ben müsade etmedim.ÇÜNKİ MOTORU YOK:queen: :queen:
hayırlı yolculuklar
merhaba Beşir abi ben İlker migrosun önünde tanışmıştık seninle yazın başında bilmem hatırlıyormusun?resimlerde baya karizma çıkmışsın bi msaj yazayım hadi dedim.toplantılarınız çarşamba günleriymiş heralde öğrendim en kısa zamanda katılmayı düşünüyorum görüşmek dileğiyle...
Sevgili TURLABO,Aybike ile tanışmayı çok isterdik.dün akşam ki toplantımıza katılamamasına üzüldük.tekrar bekleriz.Bizlerden kucak dolusu sevgiler selamlar aybike..:rendeer: :rendeer:
motorunuz gerçekten cokk güzell bende Kawasaki - VN800 Classic düşünüyordum almak için seyhan cok daha tatlı duruyo özelliklerine bakmadım daha ama aklımdasın seyhann memleketimin motoru sana istanbuldan selamlarrr
selam aybiket
malum dost başa düşman ayağa bakarmış. bende ayağa baktım ama düşmanca değil o halde(ayakkabılarını kastediyorum) o makine asla sana boyun eğmez
seni seviyoruz lütfen kaportasız binmeyin
sağlıcakla kal ....
şiir benden dilediğinle paylaş
Metin Tandoğan
Altıncı Gün
İyi ki vardı altıncı gün
Yoksa sen olmayacaktın
Aşksızlıktan
Kuruyacaktı toprak
Kurşun hep kurşun
Bakır hep bakır kalacaktı
Ne gece ölüm
Ne gündüz hayattı
Çatlarken dudakların
Kırmızı olmayacaktı gülüm