İzmirden selamlar

Katılım
29 Eyl 2011
Mesajlar
2
Aranıza izmirden katılıyorum yenibir motorsiklet binicisi olarak foruma üye oldum tüm arkadaşlara selam olsun.
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
255
Hoşgeldiniz. Allah kazasız, belasız, hayırlı sürüşler nasip eder inşallah...
 
Katılım
21 Ara 2007
Mesajlar
254
Hoşgeldiniz. Allah kazasız, belasız, hayırlı sürüşler nasip eder inşallah...
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Hoş geldin. İl gruplarından İzmir grubunu takip edersen nerede ne yapıyoruz görebilirsin.Perşembe akşamları inciraltında toplanıyoruz.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Aramıza hoş geldiniz.Hayırlı olsun.Perşembe inciraltında görüşürüz.
 
Katılım
29 Eyl 2011
Mesajlar
2
Sıcak karşılama için herkese teşekkür ederim.aranızda olmak güzel.perşembe günleri butlaka inciraltında olmaya calışırım narlıderedeyim nasılsa.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst