imzada değişikliksaygı lütfen
![]()
sana sadece fikirlerimizi yazdık
saygısızlık yapmadık:farao:
saygı duymasak zaten yazım tarzımızda ÇOK FARKLI OLURDU:cat:
imzada değişikliksaygı lütfen
![]()
Kim kime saygılı olmalı...:silent:
Anlamış değilim..:silent:
Pardon anlamış değilsin..![]()
ya bu Jawish i ben çok merak ettim doğrusu. Yakından tanışmak isterim. Hızlı yaşa genç öl cesedin yakışıklı olsun nasılda çocukça ve sorgusuz bir felsefe. ben motosiklet camiasında hızlı yaşayıp genç ölen çok dostumu kaybettim ve ne yazıktır ki hiç birisi yakışıklı kalamadılar.
Neyse İzmir MT toplantılarına gelirsen özellikle tanışmak isterim senle.
Saygı işine gelince ,
bunu yüzyüze gelirsek konuşalım kesinlikle