İzmirden selamlar :)

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya bu Jawish i ben çok merak ettim doğrusu. Yakından tanışmak isterim. Hızlı yaşa genç öl cesedin yakışıklı olsun nasılda çocukça ve sorgusuz bir felsefe. ben motosiklet camiasında hızlı yaşayıp genç ölen çok dostumu kaybettim ve ne yazıktır ki hiç birisi yakışıklı kalamadılar.

Neyse İzmir MT toplantılarına gelirsen özellikle tanışmak isterim senle.

Saygı işine gelince ,
bunu yüzyüze gelirsek konuşalım kesinlikle
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Kim kime saygılı olmalı...:silent:

Anlamış değilim..:silent:

Pardon anlamış değilsin..:)

Daha çook öğreneceği olduğu kesin ama bu yöne devam ederse biraz zor gibi geliyor bana:bounce:

ya bu Jawish i ben çok merak ettim doğrusu. Yakından tanışmak isterim. Hızlı yaşa genç öl cesedin yakışıklı olsun nasılda çocukça ve sorgusuz bir felsefe. ben motosiklet camiasında hızlı yaşayıp genç ölen çok dostumu kaybettim ve ne yazıktır ki hiç birisi yakışıklı kalamadılar.

Neyse İzmir MT toplantılarına gelirsen özellikle tanışmak isterim senle.

Saygı işine gelince ,
bunu yüzyüze gelirsek konuşalım kesinlikle

Doğrusu dün akşam aynı satırları bende dizeledim fakat alınmaması için yayımlamadım....
Bende çok merakettim bu kardeşimizi:bounce:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst