- Katılım
- 18 Şub 2012
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Merhaba adım yücel.Siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve sonunda aranıza katıldım.
izmir buca'da oturuyorum 21 yaşındayım.Diş teknisyemiyim. 6 yıldır motor kullanıyorum.aşırı derecede motosiklet bağımlısıyım.5 ay öne askerden geldim.2005-2007 yılları arsında ilk motosiklet hayatıma mondial mt 125 marka bi scooter la başladım.2008-2010 honda cbf 150 kullandım.Motorumdan ayrılmak çok zor olsada, mecbur kalıp motorumu satıp vatani görevimi tamamlamaya gittim ve sağ salim geldim. 2012 ocak ayında hayalim olan 600 cc suzuki gsf 600 bandit s marka motosikletime kavuştum.aranızda olmaktan çok mutluyum herkeze sevgiler saygılar.