İzmir'den herkese selamlar...

Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
0
Merhaba, Adım Ali Can
26 yaşındayım, Evliyim 1 oğlum var. Maden yedek parça sektöründe kendi işimi yapıyorum.
1 seneyi biraz geçkin bir süredir motor kullanıyorum. Öğrenmek için aldığım mondial cup ve birde pcx'im vardı. Hali hazırda 2 ay önce sıfır aldığım X-max 250 Abs motorum var. İzmir'de ikamet ediyorum. Genellikle şehir içi çevreyolu ağırlıklı kullanıyorum. Üye olmadan bir süredir forumu takip ediyordum. Artık kayıt olmanın vakti geldi diye düşündüm. Herkese keyifli forumlar dilerim.
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
433
hoşgeldiniz taş deymesin.
izmir mt ye bekleriz cuma günleri gündoğdu meydanındaki tanışma toplantılarına bekleriz :)
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
0
Herkese çok teşekkür ediyorum. Cuma günlerim dolu malesef başka bir gün olursa tabiki katılmak isterim.:)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
29
şu izmirdeki arkadaşlarla bir ara toplantımı yapsak tanışsak sohbet etsek güzel olur sanki
 
Katılım
3 Nis 2015
Mesajlar
767
Beyler her veya iki haftada bir cuma saat 20:00-21:00 arası toplanmaya başlıyoruz gündoğduda. Bekleriz.
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
0
Tanışmayı çok isterim. Ancak dediğim gibi cuma günleri akşamları müsait olmuyorum. Bir yerde cuma ve salı akşamları gönüllü olarak görevliyim. Farklı günlerde yaparsanız katılmak isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst