Izmirdeki Yeni Radarlarla Ilgili

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Şehir içi hız sınırı 50 kmhz saçmalık buna acilen bir çözüüm bulanması diye düşünürken izmirdeki motosiklet kullanıcılarına çok kötü bir haberim var karşılaştıgım trafik takipçi arkadaşımın dedigine göre

altınyol
yeşildere
ve bornava çevre yoluna sabit radarlı kamera konulmuş hız limit i de 70 diye gördüm bugun bornava yolunda neyse takipçi arkadaşın dedigine göre bugun bölge trafikte memur un önünde postalanmaya hazırlanan 3 bin ad. radar cezası varmış fotoraflı plakalar çok net okunuyormuş bence artık plakam okunmasın diye çözümmü bulursunuz yada hız sınırına uyarmısınız bilmem ama ben cbf in arka çamurlugu söküp ss ler gibi plakayı saklayacagım başka çaremde yok izmir i bilenler bu yolları bilirler bu yollarda ben 70 le gidecem kesin üstümden kamyon veya arabaların önünde adeta futbol topu olurum allah korusun dikkat
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
66
normal araçlar zaten çok hızlı gidiyorlar(özellikle altınyolda), aralarında ezilmeden gitmeye çalışıyoruz. hız limitimiz onlardan az kalırsa ceza yememek için çok iyi kaçmak lazım.ya ceza yada kaza :\
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
haklısın bornovadan dönüyom bir gözüm km rede 70 i geçmiyem diye sag şeritten gidiyorum hani yavaşım tehlike olmasın diye bu seferde tali yoldan girecek yada çıkacak araçları kollamaktan anam agladı. nedir bu çektigimiz yav
ha yanlış anlamayın yaşım 34,14 yaşımdan beride motosiklet ve araba kullanırım kurallara uyalım diye canımızdan olacaz tövbe tövbe
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir örnek..
bikaç motosikletli bir araya gelinip dilekçe ile trafik şube müdürüne çıkılabilir. topu topu 10-15 dakikada düzgünce dertler korkular anlatılır. karşınızdaki eşşek değil sonuçta.. mutlaka tavsiyesi, öngörüsü, yardımı olacaktır. hiç bir şey yapmasa bile derdimizi doğru dürüst anlatabilirsek emniyet müdürüne, belki memurlara bir noktaya kadar motosiklet kullanıcılarına tolerans tanımaları bile söylenebilir..
bu sadece bir örnek.. dediğim gibi. biz derdimizi bir şekilde anlatabilirsek çözüm bulunabilir diye düşünüyorum.
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
bir örnek..
bikaç motosikletli bir araya gelinip dilekçe ile trafik şube müdürüne çıkılabilir. topu topu 10-15 dakikada düzgünce dertler korkular anlatılır. karşınızdaki eşşek değil sonuçta.. mutlaka tavsiyesi, öngörüsü, yardımı olacaktır. hiç bir şey yapmasa bile derdimizi doğru dürüst anlatabilirsek emniyet müdürüne, belki memurlara bir noktaya kadar motosiklet kullanıcılarına tolerans tanımaları bile söylenebilir..
bu sadece bir örnek.. dediğim gibi. biz derdimizi bir şekilde anlatabilirsek çözüm bulunabilir diye düşünüyorum.
Bence iyi fikir...derdimize çare bulacak katılımı fazla bir dilekçeyle trafik şube müdürüne derdimizi anlatabiliriz.Sorunlarımıza çare bulacağına eminim.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
benimde aklıma geldi sagol asfalt melegi arkadaşlarla ilk buluşmamızda dile getirem bakalım işallah derdimizi çözerler.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en yakışıklı en güzel ve ağzı en iyi laf yapanların yanına bir de grubu yönetecek birini koydunuz mu tamamdır :)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
dün akşam da anlatmıştın bu olayı duyarlılıgın için teşekkürler :cat:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
Izmir Cevre Yollarında Ve ızmır Aydın Arasındakı Otoyolda Yenı Polısler Koyuldu 2 Motorsıkletlı Polıs Bırde Polıs Otosu Devamlı ızmır Aydın Arasında Gıdıp Glecek Bu Polıslerın Koyulma Sebebı ıse Motorları Farklı Yapılmıs Arabalar Yanı Modıfıyleı Arabalar.....sıtede Yayınlanmıstı Bu Haber Ve Yenıasır Gazetesınde Cıkmıstı
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
30
Su anda meclisde hiz limitlerinin arttirilmasi ile ilgili yasa baklemede. Bu yasa cikmadikca, hicbir Emniyet mensubu bizlere yardimci olamaz. Kanun koyucu bizleri karsi karsiya koyuyor ve de biz de memur arkadaslarla tartisiyoruz. Aslinda bizleri karsi karsiya birakmanin suc olmasi gerekir. Ayrica buna zorla suca tesvik denir. altimizda 4 silindir makinalarla yollarda 1959 model mobilet hizinda gitmemizi istiyorlar. Ama aslinda amac baska. Nasil olsa her konuda sagilacak inek gibi goruldugumuz icin, bu konuda da ver 265 TL deyip geciyorlar iste, isin kolayi budur. Devlet vatandasa ceza kesmek icin vardir, hizmet etmek icin filan diye ruyalar gormeyeleim hic bos yere...
Istatistiklere bir baksalar, motosiklet kazalari genelde hangi suratte oluyor diye anlayacaklar ama.....Niyet bagciyi dovmek.
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
:cat:+:cat:+:cat:+:cat:

Su anda meclisde hiz limitlerinin arttirilmasi ile ilgili yasa baklemede. Bu yasa cikmadikca, hicbir Emniyet mensubu bizlere yardimci olamaz. Kanun koyucu bizleri karsi karsiya koyuyor ve de biz de memur arkadaslarla tartisiyoruz. Aslinda bizleri karsi karsiya birakmanin suc olmasi gerekir. Ayrica buna zorla suca tesvik denir. altimizda 4 silindir makinalarla yollarda 1959 model mobilet hizinda gitmemizi istiyorlar. Ama aslinda amac baska. Nasil olsa her konuda sagilacak inek gibi goruldugumuz icin, bu konuda da ver 265 TL deyip geciyorlar iste, isin kolayi budur. Devlet vatandasa ceza kesmek icin vardir, hizmet etmek icin filan diye ruyalar gormeyeleim hic bos yere...
Istatistiklere bir baksalar, motosiklet kazalari genelde hangi suratte oluyor diye anlayacaklar ama.....Niyet bagciyi dovmek.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Biriyle bu konu hakkında konuşulacaksa bence bu emniyet müdürü olmamalıdır.Burda konuşulacak kişi parti ayrımı yapmadan o ilden meclise giden milletvekilleridir. Sonuçta kolluk kuvvetleri yasaları uyguluyor.
Yukarda arkadaşımızında belirttigi gibi bu hız limitleriyle ilgili bir yasa tasarısı mecliste beklemektedir.Durum meclise kadar gitmişken yasa tasarısı veto yemeden milletvekilleri ile konuşmak gerektigini düşünüyorum ama o vekillere emniyet müdürüne ulaşacagınız gibi kolay ulaşabilirmisiniz bilmiyorum:)
 
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
355
Su anda meclisde hiz limitlerinin arttirilmasi ile ilgili yasa baklemede. Bu yasa cikmadikca, hicbir Emniyet mensubu bizlere yardimci olamaz. Kanun koyucu bizleri karsi karsiya koyuyor ve de biz de memur arkadaslarla tartisiyoruz. Aslinda bizleri karsi karsiya birakmanin suc olmasi gerekir. Ayrica buna zorla suca tesvik denir. altimizda 4 silindir makinalarla yollarda 1959 model mobilet hizinda gitmemizi istiyorlar. Ama aslinda amac baska. Nasil olsa her konuda sagilacak inek gibi goruldugumuz icin, bu konuda da ver 265 TL deyip geciyorlar iste, isin kolayi budur. Devlet vatandasa ceza kesmek icin vardir, hizmet etmek icin filan diye ruyalar gormeyeleim hic bos yere...
Istatistiklere bir baksalar, motosiklet kazalari genelde hangi suratte oluyor diye anlayacaklar ama.....Niyet bagciyi dovmek.

size aynen katılıyorum. doğru mantık şudur devlet halkının refahı ve mutluluğu için çalışmalıdır....ama neeeerde, osmanlının torunlarıyız, sal vergiyi, cezayı devletim bin yaşa padişahım,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst