İzmirde Deprem !!!

Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
daha demin izmirde deprem oldu zannedersem 5.0 gibiydi 7-8 saniye sürdü pes11 oynuyordum koltukta 180 derece döndüm bilgisayarın tam tersine 1-2 saniye durdum dedim deprem , baktım doğruymuş neyse geçmiş olsun hepimize :rendeer::queen:
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
585
2010.12.09 00:37:09 35.5827 31.2922 14.9 3.2 -.- -.- AKDENİZ
2010.12.08 23:50:52 37.8767 27.3362 7.6 -.- 4.0 -.- KUŞADASI (AYDIN)

tam dis fircalarken oldu heralde.. hissedemedim
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
2010.12.09 00:37:09 35.5827 31.2922 14.9 3.2 -.- -.- AKDENİZ
2010.12.08 23:50:52 37.8767 27.3362 7.6 -.- 4.0 -.- KUŞADASI (AYDIN)

tam dis fircalarken oldu heralde.. hissedemedim

Fircayi nasil salladiysan sende yani..
Bak deprem olmus..
Birdahakine fircayi okadar sallama.. Sakin ol.. :p

Neyse gecmis olsun hepinize..
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Izmirin fay hatti su siralar pek oynak cikti, umarim maddi bir hasar vermeyecek sarsitilar ile sona erer bu durum.
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
101
geçmiş olsun izmire 92 erzincan depremi yaşadım insan ne yapsa aklından çıkaramiyor aradan 18 yıl geçmiş dün gibi aklımda çaresizlik cok kötü bir durum
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelen son zamlardan sonra atalarımızın sızlayan kemikleridir....

ne alaka? ya sen çok zekisin öyle bir espri yaptın ki ben anlamadım, ya da ben çok aptalım, herkesin anlayabileceği standart bir espri bana fazla geldi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst