[İZMİR] Wallace ve ANTALYA GÜNLÜĞÜ

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çarşamba sabah yarım gün mesai yaptıktan sonra yola çıkıp antalya'ya gitmeye karar verdim.
Gidiş güzergahım: İzmir-Aydın-Umurlu-köşk-Nazilli-Kuyucak-Karacasu-karahisar-tavas-serihhisar-acıpayam-çavdır-söğütköy-korkuteli-antalya

Dönüş güzergahım: Antalya-Bucak-Burdur-Çeltek-Yeşilova-Serinhisar-Tavas-Kızılcabölük-Karacasu-Kuyucak-Nazilli-Aydın-Ortaklar-İzmir

Yol İzlenimlerim: Gidiş yolunda çok ciddi sıkıntılat vardı. Denizli'ye kadar çok keyifli geldik fakat acıpayamdan antalya girişine kadar (Döşemealtı) yol çok bozuktu. Özellikle söğütköy- acıpayam arasındaki çok uzun yol yapım çalışması canımızı sıktı. bir asfalt bir toprak bir mıcır nerde sürdüğünüzü anlmıyorsunuz. Antalya girişinde ise tüm iniş yolunda virajlarda bolca mıcır vardı. Dönüş yolunu bu yüzden Burdur üzerinden yaptık. daha keyifli oldu. Antalya'ya yakın zamanda gitmek isteyenler mümkünse söğütköy korkuteli yolunu tercih etmesinler.:cat:


işte antalya anılarımızdan bir kaç kare.

Kurşunlu şelalesi










antalya010.jpg







Bir su kaplumbağası. Şelalede bir çok da yakalanması yasak olan kocaaman alabalıklar vardı ki görmeniz lazımdı.





şelalenin içinde yüzmek yasak ama altına girmek serbest. tabiki su fazlasıyla canınızı acıtıyor.





Ve DÜDEN ŞELALESİ



güzel tesisler vardı. ufak bir çay ve gözleme molası iyi geldi.


mağara girişi



mağara içinden şelale görüntüsü



suyun sesi ve içerinin serinliği harika



su üstünüzden akıp geçiyor.



düden şelalelerinden bir görüntü






her yerden sular çıkıyor


tam kartpostallık:queen::queen:





serinleme ve rahatlama zamanı. su soğuk ama çok değil:queen::queen:




develerin aşkı:queen::queen:


Antalya da merkezde şişçi ramazan. Köftesini öneririm. gayet lezzetliydi. tahinli piyazda çok hoştu. önerilir.


gece lunapark keyfi yapalım çocukluğumuza dönelim dedik


konyaaltı


Rivayete göre,Deniz Baykalın evinin karşısındaki AMPUL şeklindeki havuz. Hele ki gece ısıkları yaktıkları zaman Ampul yanıyor gibi oluyormuş. Deniz amcamızda çok sinirlenmiş bu işe




saat 19'u geçti ama hava hala çok sıcak



hükümet konağı


KALE ve KALE İÇi




kaleiçindeki yat limanı






Wallace klasiği. deniz keyif ve çay:cat::rendeer:









Laradan bir görüntü


ve gün batıyor


bizi antalya'ya kadar götürüp getiren ağır abimiz.

kazasız belasız gittik geldik. yol çalışmaları dışında herşey çok keyifliydi. Antalya güzel kent ama çok sıcak:queen::queen: sonbahar veya ilkbaharda daha güzel olur diye düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
ellerine sağlık murat abi
gidiş güzergahı antalya ' ya en kısa güzergah . ben de aynı yolu kullanırım karacasu ile tavas arası çok güzel manzara olarak ... eline koluna sağlık ama her geçen sene göbek biraz daha belli oluyor aman dikkat :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel gerçekten :) Ama Burdur'u da fotoğraflasaydın keşke :mrgreen: Antalya'yı özlemişim inş. seneye gideriz. Arkadaş doğru söylüyor bu arada kiloya dikkat :mrgreen: Yengeye selam:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Fotolarda çocukluğumun geçtiği kaleiçi ve yat limanını gördüm.... Ordaki çay bahçesinde oturur sensun gazozlarından içerdik... :p
Anılarımı tazeledim.... Teşekkürler... Gezin çok güzel olmuş.... Ama dönüş rotasını kıyı şeridinden yapsaydın daha süper olurdu...:cherry:
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
147
murat ve nilüfer hocam güzel gezmişsiniz. yeni makina da gerçkten baba duruyor. tam kara şimşek.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ellerine sağlık murat abi
gidiş güzergahı antalya ' ya en kısa güzergah . ben de aynı yolu kullanırım karacasu ile tavas arası çok güzel manzara olarak ... eline koluna sağlık ama her geçen sene göbek biraz daha belli oluyor aman dikkat :p

Valla burakcım söğüt tavas arası manzara olarak çok güzel ama şu an yol durumu olarak çok kötü. göbek ise ayrı bir başlık mevzusu benden bağımsız büyüyor.:queen: taşısın diye motorun cc sini büyütmek zorunda kaldık:queen::queen:

Çok güzel gerçekten :) Ama Burdur'u da fotoğraflasaydın keşke :mrgreen: Antalya'yı özlemişim inş. seneye gideriz. Arkadaş doğru söylüyor bu arada kiloya dikkat :mrgreen: Yengeye selam:rendeer:
aleyküm selam. kilo için bende sıkıntı yapmaya başladım. anlamadım ne yesem yarıyor :queen::queen: dikkat edeceğim. emreye de selamlar

Fotolarda çocukluğumun geçtiği kaleiçi ve yat limanını gördüm.... Ordaki çay bahçesinde oturur sensun gazozlarından içerdik... :p
Anılarımı tazeledim.... Teşekkürler... Gezin çok güzel olmuş.... Ama dönüş rotasını kıyı şeridinden yapsaydın daha süper olurdu...:cherry:

kıyıdan dönmeyi düşündüm ama geçen sene geçmiştim o rotayı. farklı olsun bir de burdur göller bölgesini göreyim istedim. Bu arada antalyadan burdura girdikten sonra denizliye dönüş var. yol konya ovası gibi maşallah. düm düz ve çok sakin.

kıskandım seni murat abi :)

kardeşim inşallah hep beraber de yol yaparız. şöyle en keyiflisinden:cat:

murat ve nilüfer hocam güzel gezmişsiniz. yeni makina da gerçkten baba duruyor. tam kara şimşek.
eywallah ibrahim hocam. ufak bir tatil kaçamağı yaptık. sizin geziyi görünce kıskandık desek daha doğru olurdu. yeni motosiklet iyi geldi. keyfini çıkartıyoruz. tüm arkadaşlarımıza dostlara selamlar hocam.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Murat Hocam güzel bir gezi olmuş.Bizim haziran ayında gidemediğimiz yerleri de sayenizde görmüş olduk.:rendeerFotograflar için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Başlıkta bir eksiklik varmış gibi geldi bana???? :p

yeschim, Aleykümselam...İnşallah yüz yüze tanışma imkanı buluruz en uygun zamanda :)

murat ve nilüfer hocam güzel gezmişsiniz. yeni makina da gerçkten baba duruyor. tam kara şimşek.

İbrahim abi sağolasın, valla iyi gezdik. 125 cc ile uzun yol yapmaktan kurtulduk nihayet, şimdi tadını çıkarıyoruz Ağır Abimizin. :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Başlıkta bir eksiklik varmış gibi geldi bana???? :p

yeschim, Aleykümselam...İnşallah yüz yüze tanışma imkanı buluruz en uygun zamanda :)



İbrahim abi sağolasın, valla iyi gezdik. 125 cc ile uzun yol yapmaktan kurtulduk nihayet, şimdi tadını çıkarıyoruz Ağır Abimizin. :)

neymiş başlıkta eksik olan hanfendi:) allah alllah:queen::queen::rendeer:
 
Katılım
7 Haz 2008
Mesajlar
77
Wallace-ViPeR75 ve ANTALYA GÜNLÜĞÜ mesela?? :mrgreen: :queen::queen::cherry::rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
murat kardeşim Allah içine sindirsin güzel gezmişsiniz,motorunda maşallah çok güzel görünüyor hayırlı uğurlu olsun :rendeer:
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
12
güzel bir gezi olmuş kazasız belasız paylaşımınız için teşekkürler üstad
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Bizde gitmiş gezmiş gibi olduk teşekkürler paylaşım için kazasız belasız nice gezilere inş.:cat: Hayırlı olsun yeni motorunuz..:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Murat Hocam güzel bir gezi olmuş.Bizim haziran ayında gidemediğimiz yerleri de sayenizde görmüş olduk.:rendeerFotograflar için teşekkürler.:cat:
,teşekkürler hocam. yanarım yanarım bir sizlerle yol yapamadık ona yanarım.
tüm havran motor dostlarına çok selamlar


murat kardeşim Allah içine sindirsin güzel gezmişsiniz,motorunda maşallah çok güzel görünüyor hayırlı uğurlu olsun :rendeer:
eywallah mustafa kardeşim teşekkür ederim. izmirde olduğun zamanlarda ara bir çay içelim:rendeer:


güzel bir gezi olmuş kazasız belasız paylaşımınız için teşekkürler üstad
teşekkür ederim.:rendeer:


Bizde gitmiş gezmiş gibi olduk teşekkürler paylaşım için kazasız belasız nice gezilere inş.:cat: Hayırlı olsun yeni motorunuz..:rendeer:
amaç zaten o değil mi? paylaşalım hep beraber yeni yerler görelim. teşekkürler:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst