- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
- Konu Yazar
- #1
çarşamba sabah yarım gün mesai yaptıktan sonra yola çıkıp antalya'ya gitmeye karar verdim.
Gidiş güzergahım: İzmir-Aydın-Umurlu-köşk-Nazilli-Kuyucak-Karacasu-karahisar-tavas-serihhisar-acıpayam-çavdır-söğütköy-korkuteli-antalya
Dönüş güzergahım: Antalya-Bucak-Burdur-Çeltek-Yeşilova-Serinhisar-Tavas-Kızılcabölük-Karacasu-Kuyucak-Nazilli-Aydın-Ortaklar-İzmir
Yol İzlenimlerim: Gidiş yolunda çok ciddi sıkıntılat vardı. Denizli'ye kadar çok keyifli geldik fakat acıpayamdan antalya girişine kadar (Döşemealtı) yol çok bozuktu. Özellikle söğütköy- acıpayam arasındaki çok uzun yol yapım çalışması canımızı sıktı. bir asfalt bir toprak bir mıcır nerde sürdüğünüzü anlmıyorsunuz. Antalya girişinde ise tüm iniş yolunda virajlarda bolca mıcır vardı. Dönüş yolunu bu yüzden Burdur üzerinden yaptık. daha keyifli oldu. Antalya'ya yakın zamanda gitmek isteyenler mümkünse söğütköy korkuteli yolunu tercih etmesinler.:cat:
işte antalya anılarımızdan bir kaç kare.
Kurşunlu şelalesi






Bir su kaplumbağası. Şelalede bir çok da yakalanması yasak olan kocaaman alabalıklar vardı ki görmeniz lazımdı.


şelalenin içinde yüzmek yasak ama altına girmek serbest. tabiki su fazlasıyla canınızı acıtıyor.

Ve DÜDEN ŞELALESİ


güzel tesisler vardı. ufak bir çay ve gözleme molası iyi geldi.

mağara girişi

mağara içinden şelale görüntüsü

suyun sesi ve içerinin serinliği harika

su üstünüzden akıp geçiyor.

düden şelalelerinden bir görüntü



her yerden sular çıkıyor

tam kartpostallık:queen::queen:


serinleme ve rahatlama zamanı. su soğuk ama çok değil:queen::queen:


develerin aşkı:queen::queen:

Antalya da merkezde şişçi ramazan. Köftesini öneririm. gayet lezzetliydi. tahinli piyazda çok hoştu. önerilir.

gece lunapark keyfi yapalım çocukluğumuza dönelim dedik

konyaaltı

Rivayete göre,Deniz Baykalın evinin karşısındaki AMPUL şeklindeki havuz. Hele ki gece ısıkları yaktıkları zaman Ampul yanıyor gibi oluyormuş. Deniz amcamızda çok sinirlenmiş bu işe


saat 19'u geçti ama hava hala çok sıcak

hükümet konağı

KALE ve KALE İÇi


kaleiçindeki yat limanı



Wallace klasiği. deniz keyif ve çay:cat::rendeer:




Laradan bir görüntü

ve gün batıyor

bizi antalya'ya kadar götürüp getiren ağır abimiz.
kazasız belasız gittik geldik. yol çalışmaları dışında herşey çok keyifliydi. Antalya güzel kent ama çok sıcak:queen::queen: sonbahar veya ilkbaharda daha güzel olur diye düşünüyorum
Gidiş güzergahım: İzmir-Aydın-Umurlu-köşk-Nazilli-Kuyucak-Karacasu-karahisar-tavas-serihhisar-acıpayam-çavdır-söğütköy-korkuteli-antalya
Dönüş güzergahım: Antalya-Bucak-Burdur-Çeltek-Yeşilova-Serinhisar-Tavas-Kızılcabölük-Karacasu-Kuyucak-Nazilli-Aydın-Ortaklar-İzmir
Yol İzlenimlerim: Gidiş yolunda çok ciddi sıkıntılat vardı. Denizli'ye kadar çok keyifli geldik fakat acıpayamdan antalya girişine kadar (Döşemealtı) yol çok bozuktu. Özellikle söğütköy- acıpayam arasındaki çok uzun yol yapım çalışması canımızı sıktı. bir asfalt bir toprak bir mıcır nerde sürdüğünüzü anlmıyorsunuz. Antalya girişinde ise tüm iniş yolunda virajlarda bolca mıcır vardı. Dönüş yolunu bu yüzden Burdur üzerinden yaptık. daha keyifli oldu. Antalya'ya yakın zamanda gitmek isteyenler mümkünse söğütköy korkuteli yolunu tercih etmesinler.:cat:
işte antalya anılarımızdan bir kaç kare.
Kurşunlu şelalesi






Bir su kaplumbağası. Şelalede bir çok da yakalanması yasak olan kocaaman alabalıklar vardı ki görmeniz lazımdı.


şelalenin içinde yüzmek yasak ama altına girmek serbest. tabiki su fazlasıyla canınızı acıtıyor.

Ve DÜDEN ŞELALESİ


güzel tesisler vardı. ufak bir çay ve gözleme molası iyi geldi.

mağara girişi

mağara içinden şelale görüntüsü

suyun sesi ve içerinin serinliği harika

su üstünüzden akıp geçiyor.

düden şelalelerinden bir görüntü



her yerden sular çıkıyor

tam kartpostallık:queen::queen:


serinleme ve rahatlama zamanı. su soğuk ama çok değil:queen::queen:


develerin aşkı:queen::queen:

Antalya da merkezde şişçi ramazan. Köftesini öneririm. gayet lezzetliydi. tahinli piyazda çok hoştu. önerilir.

gece lunapark keyfi yapalım çocukluğumuza dönelim dedik

konyaaltı

Rivayete göre,Deniz Baykalın evinin karşısındaki AMPUL şeklindeki havuz. Hele ki gece ısıkları yaktıkları zaman Ampul yanıyor gibi oluyormuş. Deniz amcamızda çok sinirlenmiş bu işe


saat 19'u geçti ama hava hala çok sıcak

hükümet konağı

KALE ve KALE İÇi


kaleiçindeki yat limanı



Wallace klasiği. deniz keyif ve çay:cat::rendeer:




Laradan bir görüntü

ve gün batıyor

bizi antalya'ya kadar götürüp getiren ağır abimiz.
kazasız belasız gittik geldik. yol çalışmaları dışında herşey çok keyifliydi. Antalya güzel kent ama çok sıcak:queen::queen: sonbahar veya ilkbaharda daha güzel olur diye düşünüyorum
Son düzenleme: