İzmir Teleferik semalarında 4cross

Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
bu pazar günüde İzmir günlük güneşlikti. 4cross toplanıp kazasız belasız güzel bir gezi daha yaptık.






bu su gibi görünen viraj aslında tamamen buz kaplı, iyiki bu gibi yerlerde temkinli ve hızımızı azaltıyoruz. ben burda motoru ve kendimi yan yatırdım :) ayakta durmak bile çok zor, xt125 li hakan kardeşimizde neredeyse aşağı uçuyordu, solda görünen ağaca takıldı :) allah onu oraya dikenden razı olsun.












































buraya gelebilipte, böyle güzel bir manzaranın tadını çıkarabilen nasir kişilerdenizdir herhalde






haftaya karşı dağamı çıksak ne?? :)




























yolun bu kısmından sonra hiç el değmemiş karın üzerinde giderek aşağıya doğru inişe geçtik.


 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
biraları götürürseniz aşağı uçma tehlikesi geçirirsiniz tabi...
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
99
1 birayla yürüme özürlü hale gelen tiplere mi benzettiniz??

ben su niyetine alıyorum, demek ki bünyeden bünyeye fark yapıyor... :p

teleferik seviyesinden yukarıya çıktık, eskiden zirveye çıktım diye seviniyordum oraya gittiğimde.. şimdi gözümdeki değerini kaybetti :pl:
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
sipil'de daha yüksek yerlere çıktık ama böyle manzara olmadığı için rakımın farkına varamıyor insan bahtiyar. sırada Nif var, sen daha oraya hiç gitmedin, orası bir harika
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
1 birayla yürüme özürlü hale gelen tiplere mi benzettiniz??

ben su niyetine alıyorum, demek ki bünyeden bünyeye fark yapıyor... :p

teleferik seviyesinden yukarıya çıktık, eskiden zirveye çıktım diye seviniyordum oraya gittiğimde.. şimdi gözümdeki değerini kaybetti :pl:

Bunun 1 i 10u olmaz. Güvenli alkol limiti yoktur en doğrusu, hiç alkol almadan araç kullanmaktır. Bknz. EGM.. Ki benzer bünyelere sahibiz bana da hiç etkisi olmaz bira nın. Ancak bir kaza anında kanında promil çıktığı anda haklı bile olsan haksız duruma düşersin unutma ubunu.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Bunun 1 i 10u olmaz. Güvenli alkol limiti yoktur en doğrusu, hiç alkol almadan araç kullanmaktır. Bknz. EGM.. Ki benzer bünyelere sahibiz bana da hiç etkisi olmaz bira nın. Ancak bir kaza anında kanında promil çıktığı anda haklı bile olsan haksız duruma düşersin unutma ubunu.
abartmayın hocam 1er tane bira içtik
kaldıki alkollü araç kullanma cezalarının arttırılması gerektiğini hep savunmuşumdur, gayet güzelde arttırdılar keşke dahada arttırsalar. EGM bile %51 limiti koyduğuna göre bir bildiği var demekki
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
99
dağdayım, kendim yol dışında giderek riskleri göze almışım,

ARABAların arasında gitmektense tepelerde tekbaşıma gezip keyfime bakarım... (zaten kafa dengi olanlar birbirini buluyor)
alkolsüz yollar sizin olsun, dağları bana bırakın :cat: saygıyla selam ederim bira mevzusununn kapanmasını isterim :wiinkk:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
abartmayın hocam 1er tane bira içtik
kaldıki alkollü araç kullanma cezalarının arttırılması gerektiğini hep savunmuşumdur, gayet güzelde arttırdılar keşke dahada arttırsalar. EGM bile %51 limiti koyduğuna göre bir bildiği var demekki

Ustam o limit %51 değil. Binde 5. 0.50 Promil yani .Bunu da 1 Promil e çıkarma gibi bir niyetleri vardı allahtan yapmadılar. Nacizane önerim bu benim. Uyup uymamak sizin bileceğiniz iş :wiinkk:

Dağdan eve kadar yürüdünüz mü Bahtiyar ? :) Neyse güzel gezi olmuş , havalar toparlarsa bizim karakaçacanlarla bir çıkasımız var o taraflara bakalım
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
halk arasındaki tabirle söylemiştim ben :) demekki limitinde altındayız, sorun yok yani onu demek istiyorum :)
evet çok güzel bir geziydi gerçekten, yalnız sizin karakaçanlar oraya pek çıkamaz, oralara dağ keçisi lazım :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
O karakaçan profildeki karakaçan değil. Emektar F650 Fundurolar bahsettiklerim
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Fotoğraflardan belli, güzel ve keyifli bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler. :)

Birayı çok severim, lıkır lıkır da içerim.Ben niye bira içtiniz demiyecem, dağ başında beni ilgilendirmez.Başka bir şey var: bu olayın ruhuna aykırı olmuş.Gerçi o da beni ilgilendirmez ama keşke buraya konulan fotolar da elde bira olmayanlar seçilseymiş diye düşündüm.Bu olay, yani dağda kros motorla debelenme olayı tamamen spor oluyor.Ve spor ile alkol yanyana hoş durmuyor.

Bu arada o çıktığınız yerlere ben ybr 125 ile çıktım. :mrgreen:
 
Katılım
7 Ara 2011
Mesajlar
99
Dağdan eve kadar yürüdünüz mü Bahtiyar ? :) Neyse güzel gezi olmuş , havalar toparlarsa bizim karakaçacanlarla bir çıkasımız var o taraflara bakalım

Zaten ögle saatlerinde almışız 1 adet, akşama kadar dağda tepinip durduk... Sen bilirsin vücutdan nekadar sürede atıldığını, ayrıca hareket halinde olunca daha çabuk atılıyor alkol...

akşam trafiğine indiğimizde sabahkinden daha fazla ayıktım... ... (sabah uyku sersemi motor kullanmıştım :p)

(motoru 2 teker üzerinde tutun bilinç, eğitim, tecrübedir... Ben kendi limitlerimi bilioyrum MT... Eğlenmesini de biliyorumm..)
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Fotoğraflardan belli, güzel ve keyifli bir gezi olmuş.Paylaşım için teşekkürler. :)

Bu arada o çıktığınız yerlere ben ybr 125 ile çıktım. :mrgreen:
araziden gidilmez diye birşey hok hocam, chopper'da tın tın gidebilir gittiğimiz çoğu yeri ama bazı yerler yangın yolları ramplar varki(manzara için tırmandığımız tepe gibi) inan imkansız derim. her yolun bir motoru var, izmir'deysen senide bekleriz hocam
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
Ekip süper, fotolarda öyle :)
eyvallah kardeşim.
sizin ekipte cross'uyla hazır bekleyen bir sen oldun galiba :) daha karar verecekler alacaklarda toplanıcaksınız :) toplanana kadar bahar geçecek yaz gelecek. cross yazın yapılmaz, gaz ver sizin şu ekibe biraz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
eyvallah kardeşim.
sizin ekipte cross'uyla hazır bekleyen bir sen oldun galiba :) daha karar verecekler alacaklarda toplanıcaksınız :) toplanana kadar bahar geçecek yaz gelecek. cross yazın yapılmaz, gaz ver sizin şu ekibe biraz.
O iş zor ya ben racing kullanıcısı olduğumdan ekipmanlarım hiç uymuyor tulumlada dağ tepe çamura karışamam :) zaten bizdeki crossda 150cc çin işi olduğundan çok bişe yapabilcek bi alet değil :cherry: içimde bi cross sevgisi var eğer imkan olursa plaka ruhsat çıkmayan 250cc bi cross alırım ileride ama ondan önce yapmayı düşündüğüm çok şey var,sizin fotolarla yetiniriz artık :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst