- Katılım
- 16 Eyl 2011
- Mesajlar
- 992
- Konu Yazar
- #1
bu pazar günüde İzmir günlük güneşlikti. 4cross toplanıp kazasız belasız güzel bir gezi daha yaptık.



bu su gibi görünen viraj aslında tamamen buz kaplı, iyiki bu gibi yerlerde temkinli ve hızımızı azaltıyoruz. ben burda motoru ve kendimi yan yatırdım
ayakta durmak bile çok zor, xt125 li hakan kardeşimizde neredeyse aşağı uçuyordu, solda görünen ağaca takıldı
allah onu oraya dikenden razı olsun.






















buraya gelebilipte, böyle güzel bir manzaranın tadını çıkarabilen nasir kişilerdenizdir herhalde



haftaya karşı dağamı çıksak ne??














yolun bu kısmından sonra hiç el değmemiş karın üzerinde giderek aşağıya doğru inişe geçtik.





bu su gibi görünen viraj aslında tamamen buz kaplı, iyiki bu gibi yerlerde temkinli ve hızımızı azaltıyoruz. ben burda motoru ve kendimi yan yatırdım






















buraya gelebilipte, böyle güzel bir manzaranın tadını çıkarabilen nasir kişilerdenizdir herhalde



haftaya karşı dağamı çıksak ne??














yolun bu kısmından sonra hiç el değmemiş karın üzerinde giderek aşağıya doğru inişe geçtik.

