Izmir Regal-Raptor Gezisi

Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
3
:queen: :pr: :pr: :pr: :pr: bu gezi gercektende cok guzel olcak :) düşünsenız ya bır suru regal ama galıba en guzelı benım kı olaqcak...bendeşimdi hava tahmınlerıne baktım grcektende gok gurultulu sağnak yağışlı bır hava olacağı tahmınınde bulunulmuş..umarım yanılırlarda bu gezi gercekleşir...butun mtorcu arkadaşlara slm
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
ewet arkadaşlar hava muhalefeti sonucu büğün yapacagımız gezi iptal oldu :pr: napalıö hayırlısı böyleymiş diyelim geçelim umarım önümüzdeki pazar hava güzel olurda yeni bir gezi planı yaparız herkese saygılarımla
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
ewet arkadaşlar hava muhalefeti sonucu büğün yapacagımız gezi iptal oldu :pr: napalıö hayırlısı böyleymiş diyelim geçelim umarım önümüzdeki pazar hava güzel olurda yeni bir gezi planı yaparız herkese saygılarımla
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
eweeeeeeeeetttttttt arkadaşlar beklenen gün geldi çattı yarın yani 05/03/2006 pazar ğünü geçen hafta yapacagımız gezi planını hayata geçiriyoruz bu sefer kar çamur hiçbişey etkileyemez gidecez :cat: gelecek arkadaşlar hadi bakalım parmakları çalıştırın ve isminizi yazdırın :cherry:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
eweeeeeeeeetttttttt arkadaşlar beklenen gün geldi çattı yarın yani 05/03/2006 pazar ğünü geçen hafta yapacagımız gezi planını hayata geçiriyoruz bu sefer kar çamur hiçbişey etkileyemez gidecez :cat: gelecek arkadaşlar hadi bakalım parmakları çalıştırın ve isminizi yazdırın :cherry:
 
Katılım
8 Nis 2005
Mesajlar
52
Akira' Alıntı:
Bol fotoğraf çekmeyi unutmayın haa.:mrgreen:
Ayıpsın akira sen istersinde çekmezmiyiz :p şaka bi yana emin olun sizinde içinizi kaynatcak resimler olacak :rendeer: bekleyin ve görün :bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
EE n'oldu.Gezi yazılarına baktım bulamadım. Hadi bekliyoruz :mrgreen:
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Yeni ve iyi bir oluşum.Tebrikler:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
54
ben sözveriyorum kesinlikle gelmiyorum çünküm motorum yok aile içi bir karmaşadan dolayı alamıyorum :((((
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst