- Katılım
- 27 Şub 2013
- Mesajlar
- 503
- Konu Yazar
- #81
Konu hararetli(biraz da kalaylı) bir şekilde tartışılmış. Racing tarz makinalara hiç bir zaman alıcı gözle bakmadım. Fakat tartışmaya konu motor bende olsaydı çok nadir de olsa böyle bir gazlama yapabilirdim. Fakat böyle bir olayı yaşadıktan sonra bir kere daha tekrar etmezdim. Asıl mesele bu. Bazıları hatadan dönüş yapamıyorlar. Kendilerini her durum ve şartta haklı olarak kabul ediyorlar. Böyleleri trafikteki insanlar için çok tehlikeli. Doğuştan haklı bir tanıdığım vardı. Tenha bir kırsal kesim karayolunda günde sadece bir kere geçen otobüsü bulup otomobiliyle kafa kafaya çarpışmıştı. Hiç bir kusur kabul etmemişti. 30 km/h ile gidiyordum dediği kazada iki kişi yaralanmış arabanın ön tarafı tamamen ezilip pert olmuştu. Eğer karşınızdaki kişinin zihinsel yapısı elverişli değilse ne söyleseniz nafile. Kazasız belasız sürüşler.
Tarafsiz görüşünüze bravo dedim içimden. Tesekkurler