- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
iii geceler millet ben yatarımmm....:cat::cat::cat:
rrrrrrrııııııırrrrrnnnnn...
Dur bu ne acele.....:silent::silent::silent: Sen erken yatmazdın?....:wiinkk::bounce:
iii geceler millet ben yatarımmm....:cat::cat::cat:
rrrrrrrııııııırrrrrnnnnn...
Yattım uyku tutmadı tekrar açtım pc yi oturdum başına![]()
Sen diiil len......:queen::queen::queen::queen:
Bende bana dedin sandım.O yüzden kalktım yataktan açtım pc yi tekrar![]()
Tamam abi biliyorum.Zaten yatakta yatarken nasıl göreyim.Pc yi açınca gördüm.Geyik yapayım dedim![]()
valla uyuyabilseydim rüyamda görürdüm belki.Ama uyku tutmadığı için halen burdayım :cat:
Bugün yol yapamadım ya o yüzdendir kesin :bounce:
zıbarın yatın yaw, işiniz gücünüz yok mu sizin? sabaha karşı bu topicte benden başkası olması kanıma dokunuyor arkadaş...
Hadi iyi geceler