- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
Eeee bizden sonra kimbilir kaç tane mekan değiştirdin :cyclopsan Bugün kalkabildiğine şükret 
extreme(gökalp)yi 2 el tavlada yenmenin mutluluğu içerisinde tekrar burdayım![]()
cok acidiysan onun yerine biraz da sen vurdur:mrgreen::queen:
hem de 25 kere:queen:
Ne zaman buluştunuz da oynadınız?.... Bak bak hele.....r:
r:
r:
r:
Zaten garibime gelen vuruyo giden vuruyo.....:queen::queen::queen: