[İzmir - MT]

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
günaydın izmir. iyi haftalar hayırlı işler bol kazançlar.

Davut o zaman senin doğumgününüde aynı anda kutlayalım.


birde şimdi forumda duyurular bölümüne baktım. İlk sayfa neredeyse hep MT izmir. MT İzmir topicleri amma da çokmuş. çok hoşuma gitti. habire birşeyler yapıyoruz ya allah sonumuzu hayır etsin. maşallah diyelim (çalli sen deme ama senin maşallahlar bi tuhaf oluyor). allah nazardan saklasın

Ama murat abi konuyu açma.Alper abinin kulağına gitcek sonra :queen:

BU arada herkese günaydın :rendeer:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese günaydın...
İyi haftalar :rendeer:

Wallace,cidden öyle :) Allah bozmasın...Bir de önümüzdeki yazı düşün:wiinkk:

--------------------------------------------------------------------------


Bu haftanın kısa özeti :

ÖNEMLİ
Çarşamba günü Gittardando ve Kumita45 in doğum günlerini kutlamak için Ruto Puto Bardayız.Detaylı bilgi aşağıdaki linkte;

http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/38722-%5Bmt-zmir%5D28-kasim-carsamba-gittardando-ve-kumita45-in-dogum-gunu-partisi.html

Cuma günü Teras Cafede haftalık buluşmamızı yapıyoruz.Detaylı bilgi aşağıdaki linkte;

http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/38694-%5Bizmir-mt%5D30-kasim-cuma-%22birisi-kacirmis%22-bulusmasi-teras-cafe.html


Hafta sonu da bir aksilik çıkmazsa etkinliğimiz olacak,onunla ilgili detaylı bilgi en yakın zamanda verilecek :cat:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
hadi arkadaslar, siteye bakmayan arkadaslar olabilir onlarida telefonla falan ariyalim guzelce toplanalim...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya abicim bu yazı düşünmek istemiyorum. baksana haftada 3 buluşma falan yapıyoruz aştık kendimizi. en iyisi bence para toplayıp kendimize bir lokal açalım. bu konuda ciddiyim. 200-250 ytl kirası olan bir yer bulalım. içeriye mutfak kuralım yiyip içip takılalım orada. hiç olmazsa mekanımız olur yerimiz belli olur.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
yanınada tamirhane açalım ufak tefek işlermizide orda kendimiz yapalım demi.
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
ya abicim bu yazı düşünmek istemiyorum. baksana haftada 3 buluşma falan yapıyoruz aştık kendimizi. en iyisi bence para toplayıp kendimize bir lokal açalım. bu konuda ciddiyim. 200-250 ytl kirası olan bir yer bulalım. içeriye mutfak kuralım yiyip içip takılalım orada. hiç olmazsa mekanımız olur yerimiz belli olur.

yanınada tamirhane açalım ufak tefek işlermizide orda kendimiz yapalım demi.

Mükemmel bir fikir :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
bana uyar. hatta esnafa çay bile satıp para bile kazanabiliriz. öğlenleri de yemek falan satarız. akşamları da biz gider otururuz. bi tane TV koyarız bi tane Pc tamam işte mis gibi olur
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
bana uyar. hatta esnafa çay bile satıp para bile kazanabiliriz. öğlenleri de yemek falan satarız. akşamları da biz gider otururuz. bi tane TV koyarız bi tane Pc tamam işte mis gibi olur

Vay resmen ticarete döktün işi :mrgreen: İleride işleri ilerletir üç beş pc daha koyar internet cafe açarız.Sonra ufak tamirhanemizide büyütür birkaç markanın servisliğini alırız.Tamam yırttık abicim yırrtık :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yok be bize yetisin yeter. MT izmiri doyuran mekan da zor yaparız ama neyse. allah büyük. bu konuya ciddi eğilelim
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Yok abi birincisi sabit bir yerin olması bizim için büyüksancılar doğurur. Motorcu yerinde durur mu yaw?
hem dernekleşmek işi hobi olmaktan çıkarır, bu keyfi alamayız asla..
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
83
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar www. egeriders.com adlı siteye üye olan var mı?
üye olmak istedim fakat sanırım birinin davet yollaması fln gerekiyor
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Yok abi birincisi sabit bir yerin olması bizim için büyüksancılar doğurur. Motorcu yerinde durur mu yaw?
hem dernekleşmek işi hobi olmaktan çıkarır, bu keyfi alamayız asla..

aynen katılıyorum :cat:

bu bana sevdiğim bir hikayeyi hatırlattı :wiinkk:
yıllar önce çok soğuk bir kış geçiyormuş,ormanda yaşayan tüm canlılar soğuktan etkilenmiş ve ölümler başlamış,ormanda yaşayan tüm canlılar toplanmış ve bir karara varmışlar, geceleri daha soğuk olduğu için tüm canlılar bir birine yakın şekilde toparlanacak ve soğuktan, vucut ısıları sayesinde en az zararı görerek geceyi geçireceklerdir,ilk gece toparlanırlar ve aralarında kirpilerde olduğu için sabah bazıları yaralı uyanırlar,bu kötü deneyimden sonra kirpiler ayrılır gruptan,tekrar ölümler başlar :salut:bakarlarki bu şekilde olmayacak tekrar kirpiler bir araya gelirler,fakat bu kez birbirlerine çok yaklaşmazlar :cat:sabah olduğunda anlarlarki; aralarında mesafe bırakırlarsa vücut ısılarından faydalanıyorlar,yaklaşıp yaralanmıyorlar ve bundan ders çıkarıyorlar:pale:NE ÇOK YAKLAŞIP YARALANACAKSIN NEDE UZAKLAŞIP DONACAKSIN :bounce:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
cengis abi bi masalın eksikti artık tamamen mt izmir nin dedesi oldun ::gozluk::
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bende hikaye gerçekten çoktur :) yerine ve zamanına göre kullanırım TAŞ YERİNDE AĞIRDIR :cherry:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ya abicim bu yazı düşünmek istemiyorum. baksana haftada 3 buluşma falan yapıyoruz aştık kendimizi. en iyisi bence para toplayıp kendimize bir lokal açalım. bu konuda ciddiyim. 200-250 ytl kirası olan bir yer bulalım. içeriye mutfak kuralım yiyip içip takılalım orada. hiç olmazsa mekanımız olur yerimiz belli olur.

mantıklı aslında bana uyar ama bıze gore yerı nerede bulacaksın ve kım ısletıcek basında kım durucak falan fılan onunde motorları koymaya yer olması alzım bu olayı yaptın dıyelım ısın bıde su boyutu var bu olaya kac kısı katılıcak.... maddıyat yonunden konuyu hıc acmayalım bolunmeler olur kanaatındeyım bence yatar ama olursa da ben varım... en azından bızım yerımız bızım mekanımız dıyebılırız..:cat::cat::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Zaten her yer mekanımız.... Bir çaya istediğimiz mekan bizim.... O dediğinizi ben ankarada yapıcaktım.... Ama çok farklı göründüğünden.....:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Zaten her yer mekanımız.... Bir çaya istediğimiz mekan bizim.... O dediğinizi ben ankarada yapıcaktım.... Ama çok farklı göründüğünden.....:cat:

banada oyle gelıyo ısletıcek kısı vergısı algısı ıcıne alınıcak olanlar caydır falandır fılandır ohooooooooo up uzun bı lıste hadı acarkcen boya badana tadılat ıslerını bı el atıp hepımız yaparız da sandalyesıydı masasıydı bardağıydı cayıydı basladınmı lıstenın sonu bıtmez o ıste yatar:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
banada oyle gelıyo ısletıcek kısı vergısı algısı ıcıne alınıcak olanlar caydır falandır fılandır ohooooooooo up uzun bı lıste hadı acarkcen boya badana tadılat ıslerını bı el atıp hepımız yaparız da sandalyesıydı masasıydı bardağıydı cayıydı basladınmı lıstenın sonu bıtmez o ıste yatar:cat:

Afferim kız... Valla tam olanları kısacık anlatmışın.... Teşekkürler BEGÜM....:rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst