Yok abi birincisi sabit bir yerin olması bizim için büyüksancılar doğurur. Motorcu yerinde durur mu yaw?
hem dernekleşmek işi hobi olmaktan çıkarır, bu keyfi alamayız asla..
aynen katılıyorum :cat:
bu bana sevdiğim bir hikayeyi hatırlattı :wiinkk:
yıllar önce çok soğuk bir kış geçiyormuş,ormanda yaşayan tüm canlılar soğuktan etkilenmiş ve ölümler başlamış,ormanda yaşayan tüm canlılar toplanmış ve bir karara varmışlar, geceleri daha soğuk olduğu için tüm canlılar bir birine yakın şekilde toparlanacak ve soğuktan, vucut ısıları sayesinde en az zararı görerek geceyi geçireceklerdir,ilk gece toparlanırlar ve aralarında kirpilerde olduğu için sabah bazıları yaralı uyanırlar,bu kötü deneyimden sonra kirpiler ayrılır gruptan,tekrar ölümler başlar :salut:bakarlarki bu şekilde olmayacak tekrar kirpiler bir araya gelirler,fakat bu kez birbirlerine çok yaklaşmazlar :cat:sabah olduğunda anlarlarki; aralarında mesafe bırakırlarsa vücut ısılarından faydalanıyorlar,yaklaşıp yaralanmıyorlar ve bundan ders çıkarıyorlar

ale:NE ÇOK YAKLAŞIP YARALANACAKSIN NEDE UZAKLAŞIP DONACAKSIN :bounce: