Kolpacım boşuna dememişler yeni motor kısmetiyle gelirmiş diye

Stickerların ve MT anahtarlığın benden

Stickerı yapıştıralım ki kaybolursa elinden tutup getirsinler..MT anahtarlığını takalım ki diğer motorlara hava atabilsin benim anahtarlığım daha güzel diye

Ayrıcalığı olsun...
Arkadaşlar,bu hafta ki buluşmaya gelemeyeceğim çünkü çalışıyorum.Ama haftaya olacak buluşma da sticker ve anahtarlığı olmayan üyelerimize anahtarlık dağıtımı yapacağım.
Haberiniz olsun..
Ufak bir de rica,MT İzmir in haricinde diğer konularda bu sticker ve anahtarlık bahsi açılmasın :wiinkk: