- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
Şu yoğurdu sarımsaklasakta mı saklasak yoksa sarımsaklamasakta mı saklasak ?
Bence o yoğurdu hiç saklamayalım.Direk yiyelim ::dpac::
Şu yoğurdu sarımsaklasakta mı saklasak yoksa sarımsaklamasakta mı saklasak ?
sarmısaklasakta saklasak kokarbencede mehmet haklı pazar günü karaburunda bir mangal yakalım :queen:yanında yoğurdu yeriz
Daha yeni geldim eve... Bana uzun yol deme.....r:
Nerden geldin :silent: (25 karakter)
Adadan .
Nooldu ki
cumaya bi sürprizim var:bounce:
fıstığın ilahını getircem size:queen:
yok lacivert renkli bişi:wiinkk: