[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sarmısaklasakta saklasak kokar :p bencede mehmet haklı pazar günü karaburunda bir mangal yakalım :queen:yanında yoğurdu yeriz
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
abi hemenmi gitiniz karaburuna allah allah kimsecikler kalmadı sitede yahuuuuu hayalet sitesi heeeeeeey milet nerdesiniz :pr::salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Dün akşam yaktık mangalı..Sen gelmedin... Gözler aradı seni.....:wiinkk:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
tünaydın millet.... sanırım cuma günü sadece birkaç dakikalığına uğrayacağım...

misafirim var yine....:(
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
anlamayız kardeşim milletin başına musallt ettin o fıstıkları cevizleri lokumları. bir yere göndermeyiz valla. senin misafirin bizim de misafirimiz. hep beraber ağırlarız. ama dersen yok ben sizin gibi delilerle misafirimi tanıştırıp kendimi de rezil etmem o zaman ona eywallah. Ama ama yoksa sen bizi beğenmior musun?
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
cumaya bi sürprizim var:bounce:
fıstığın ilahını getircem size:queen:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
abi lacivert fıstık nedir yahu? ben konuyu kaçırdım galiba... Neyse özledim herkesi, yarın akşam görüşürüz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst