- Katılım
- 10 Ağu 2007
- Mesajlar
- 702
yok be abicim kopya çekmek zorunda kaldım napalım. hayat böyle işte ikilemlerle dolu. ben kopya çekerim ama çekeni yakalarsam gözünün yaşına bakmam cezalandırırım.:queen::queen::queen::queen:
TEK AYAK ÜSTÜNDE durmakmı ceza acaba ?
yoksa YOKSAAAA
Bİ DEMLİK ÇAY MI ? :queen::queen::queen: