[İzmir - MT]

Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
yok be abicim kopya çekmek zorunda kaldım napalım. hayat böyle işte ikilemlerle dolu. ben kopya çekerim ama çekeni yakalarsam gözünün yaşına bakmam cezalandırırım.:queen::queen::queen::queen:

TEK AYAK ÜSTÜNDE durmakmı ceza acaba ?:)

yoksa YOKSAAAA

Bİ DEMLİK ÇAY MI ? :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
sana uygun ceza bulmak zor. Rozinante yi orta sehpaya alalım yada yan ayaklığa seni de karşınına geçirelim tek ayak üzerinde duracaksın sende. Önce düşen kaybeder ve bi demlik çay ısmarlar. yanına da söyle bol sucuklu yumurta. anlaştık mı?
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
sana uygun ceza bulmak zor. Rozinante yi orta sehpaya alalım yada yan ayaklığa seni de karşınına geçirelim tek ayak üzerinde duracaksın sende. Önce düşen kaybeder ve bi demlik çay ısmarlar. yanına da söyle bol sucuklu yumurta. anlaştık mı?

hocamın verdiği ceza :pale::pale::salut:
el mahkum kabul edecez
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
nasıl iyi koştular mı bari. bir gün geleyim sizin oraya da bakalım şu atlara
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
nasıl iyi koştular mı bari. bir gün geleyim sizin oraya da bakalım şu atlara

abı sendemı atcı olucan:queen::queen::queen::queen:

hayrola yav herkes bı suskunluk ıcınde ne oluyo arkadaslar ben onculuk yapıyım hadı hadı forumda zırvelere:queen::queen::queen::queen: asağılarda kaldık sankılım:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
nasıl iyi koştular mı bari. bir gün geleyim sizin oraya da bakalım şu atlara

Gel tabi murat abicim.Bi çay içip atlara beraber bakalım :wiinkk:

abı sendemı atcı olucan:queen::queen::queen::queen:

hayrola yav herkes bı suskunluk ıcınde ne oluyo arkadaslar ben onculuk yapıyım hadı hadı forumda zırvelere:queen::queen::queen::queen: asağılarda kaldık sankılım:p:p:p

Ben geldim :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
senin o damarını bulsam ben koparacağım zaten :mrgreen:kalk hadi karaburuna gidiyoruz hava soğukmu diye bir bakıp gelelim :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
cengis abi sen ciddiye al bence bunu hazırlanmaya başla...malum akıllı yok bizde kapına dikildiğinde hazırlıksız yakalanma:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hadi bende geliyom karaburuna.....:p

Nerde buluşuyoz?....:silent::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst