- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
Vapur ne:silent: Kimin vapuru:silent: senin mi benim mi:silent: Yazıkale: kadının muhabbeti bir sene sürer artık
Ben çıkıyorum.Film izleyip yatcam.Herkese iyi geceler :rendeer:
Bencede yat sana bulaşacak..Hiç çekilmessin sen..Hadi kadın biraz sarışın güzel bişe ama sen yok çekilmessin......:queen::queen::queen:
Benim motorum nerde?... Garajdaki benimkimi sizinki mi.? .orda birde araba var o kimin ki?....:queen::queen::queen: