[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Vapur ne:silent: Kimin vapuru:silent: senin mi benim mi:silent: Yazık :pale: kadının muhabbeti bir sene sürer artık

Ben çıkıyorum.Film izleyip yatcam.Herkese iyi geceler :rendeer:

Bencede yat sana bulaşacak..Hiç çekilmessin sen..Hadi kadın biraz sarışın güzel bişe ama sen yok çekilmessin......:queen::queen::queen:

Benim motorum nerde?... Garajdaki benimkimi sizinki mi.? .orda birde araba var o kimin ki?....:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Hergün karşıyaka bornova.... Yeter yaawwww.........:queen::queen::queen:

bugün milli maçın bittiği saatlerde karşıyakadan bornovaya doğru gelirken mavi montlu bi erbeş yanımdan geçti, bu alper abimi diye emin olamadım, arkandan ahooo alper abiiii diye bağırdım ama camlar kapalıymış sooradan farkettim :queen::queen:
bu gece saat 22:00 civarları altınyolda yanımda geçen senmiydin??
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
bugün milli maçın bittiği saatlerde karşıyakadan bornovaya doğru gelirken mavi montlu bi erbeş yanımdan geçti, bu alper abimi diye emin olamadım, arkandan ahooo alper abiiii diye bağırdım ama camlar kapalıymış sooradan farkettim :queen::queen:
bu gece saat 22:00 civarları altınyolda yanımda geçen senmiydin??

yaww duyandaa geçerkenn sana su sıçrattı sanacakkk
o nasıll soruşş ölee
dövseydin bari adamıı sorguya çeker gibi
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
herkeze hayırlı pazarlar.
özellikla karşıyakalı arkadaşlara soruyorum alaybede karşıyaka lisesinin karşısında bir motorcu varmış? varmıdır bana nasıl gidilceğini tarif edebilecek olan?
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kolpa benim evimin dibi bahsettiğin yer..demir motor...da ne yapıcaksın orda?? yani küçük bir yer orası ekipman falan yok..ama ejder motor var bide biraz ilerde onu soruyor olmayasın?
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
tamirci bir arkadaş benim içim motor bakıyoduda orda bi tane 2004 burgman bulmuş git bak beğenirsen tanıdık orası iyi fiyata alırız dedide
hafta içi vakit bulabilirsem gidip bi görücem. senin evin dibiyse sende bi bak istersen lacivert miş.
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
dün bi uğradım oraya gözüme çarpmadı küçücük bi dükkan zaten ama 2. el motorlar satıyorlar olabilir yani dediğin motor...açıksa bakarım bugün ömerağaya giderken:cat:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
açıksa söyle ben gideyim bakayım bana bugün kapalı olur hafta içi uğra bak dedi arkadaş.
Yolunu bi tarif edermisin tersanenin ordan köprüden indikten sonra ne tarafa gidiyorum?
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
köprüden inince ışıklarda yol ikiye ayrılır sen sağa dönüceksin, 300m kadar ilerliceksin sonra yol zaten sağa dönüyor, alaybey'e doğru ilerliyosun...büyük tansaşı görüceksin solda ona gelmeden sağda çalışkan galeri var köşede ordan sağa dönüyosun yolu 200m takip et sağda görürsün ama ufak bi yer kaçırma...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
köprüden inince ışıklarda yol ikiye ayrılır sen sağa dönüceksin, 300m kadar ilerliceksin sonra yol zaten sağa dönüyor, alaybey'e doğru ilerliyosun...büyük tansaşı görüceksin solda ona gelmeden sağda çalışkan galeri var köşede ordan sağa dönüyosun yolu 200m takip et sağda görürsün ama ufak bi yer kaçırma...
bu tarifle ben bildiğim yeri bile bulamam :p allah yardım etsin :cat:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
kolpa özelden cep nomu atayım sanada bulamazsan ararsın...hava düzelirse bakayımmı ben açıksa gelirmisin bugün?
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
@chatkut
sağol hafta içi izin alabildiğim bi gün gelip bakıcam umarım bi falsosu yokturda bağlarız işi bu hafta. dün sağolsun alper abiyle bi tane bakmaya gittik fiyatı iyi olmasına rağmen içimize pek sinmedi.

bide alper abi dün galerinin birinde bıraktı er-5 ini bi tane mio100 ile deneme sürüşüne çıktı. aklıma gelmedi fotorafını çekmek.
uglychild görse işi bitmişti heralde alper abinin:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Kas 2007
Mesajlar
5
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bütün hemşolara selam :)
..............
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Selam millet, Marmaris'te bir yağmur yağdı ki sormayın. Oralarda havalar nasıl?
Bir hafta için buluşmayı cuma değil de perşembeye almamızda bir sakınca var mı acep? Cuma günleri katılamıyorum, hiç değilse bir hafta hasret gidereyim ????
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
hayrola mıllet herkes sustu dısarı cıkma hazırlıklarımı yapıyonuz???

herkes offlıne demekı herkes cıktı bende cıkıyım barı:p:p cayımı soyleyın gelıyommmmmmmmm
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
güneye_giderken;866957' Alıntı:
bütün hemşolara selam :)
..............

aleyküm selam...tanışma topiğindeki esrarengiz yazıların benim burnumda fake kokusu yarattı ya neyse bakalım...(la bütün fakeler bi bize bulaşıyo :queen:)

Selam millet, Marmaris'te bir yağmur yağdı ki sormayın. Oralarda havalar nasıl?
Bir hafta için buluşmayı cuma değil de perşembeye almamızda bir sakınca var mı acep? Cuma günleri katılamıyorum, hiç değilse bir hafta hasret gidereyim ????

sercan sanırım ayarlıcak o işi bu hafta toplantıda bahsediyordu...valla kulağımızın pası silinsin biraz iyi olur :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
58
arkadaşım burgmana bakacaksan bende gelirim yardımcı olmak amacıyla burgmanın ıcığını cıcığını bilirim korkma kötü makinaysa hemen anlarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst