[İzmir - MT]

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
55
mehmetcalli35 amcam aksam uzerı aradı vaz gectı karar veremedı neyse benımde gonlum yatmamıştı cuma toplanıyomuyuz
gorusuruz sevgıler
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
hayırlı olsun rahmi amcam, biz bir hesap yapalım bakalım sana kaç adet çaya patlayacak bu yeni makine, biz seni haberdar ederiz, sen demliği ocağa koyarsın
izmirde artık yeni makine alanlar şöyle hesap yapıyor;
5000 ytl makine
150 ytl alım,satım
25 ytl sigorta
150 ytl takipçi,vize
125 ytl MT İZMİR ÇAY :queen:
TOPLAM 5,450 YTL
Cengizcim Burası urla ,takipçi meselesini yırttık,geriye kalıyo MT izmir çay meselesi. Yaaa naapsam acaba bu çayların altından kalkılırmı ? hele Murat kardeşime bir semaver az gelir, gelin şu işi tatlıya bağlıyalım, ben bu kadar yükü kaldıramam bunun yerine ikşer duble aslansütü yanında da kavun ,karpuz beyaz peynir olsa işinizi görmezmi. Pazarlığa açığım ona göre.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Cengizcim Burası urla ,takipçi meselesini yırttık,geriye kalıyo MT izmir çay meselesi. Yaaa naapsam acaba bu çayların altından kalkılırmı ? hele Murat kardeşime bir semaver az gelir, gelin şu işi tatlıya bağlıyalım, ben bu kadar yükü kaldıramam bunun yerine ikşer duble aslansütü yanında da kavun ,karpuz beyaz peynir olsa işinizi görmezmi. Pazarlığa açığım ona göre.

oooo teklif güzel ikişer duble peynir kavun da var. ee biz bunu düşünelim. Dedem senin gülen yüzün hoş sohbetin yeter bize ama biz yine de arada çay içeriz diğerlerinin üstüne. Şöyle yaparız o senin teklifin üzerine adam başı birer duble çaylada geceyi bağlarız. Nasıl olur?


Bu arada GitarrdanDO gene kayboldu gören duyan haber alan var mıdır? en son gitarı bir akord edeceğim ve geleceğim dedi gidiş o gidiş. Kardeşim ses ver arada bir lütfen. İyi misin?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
günaydın mehmet bu cuma nerde çay ısmarlayacan huzurevi Mt üyelerine:mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
benim gibi çıtırı huzurevine soktun ya ,

sorsun ya bişi olmaz,
-gelmeyenlerin heyecanla bekledikleri, geçenlerin de ah çekip geri dönmek istediği yaştayım. :wiinkk:
:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
AKşam 8 den sonra gurmedeyiz... Takılmak isteyen olursa bekleriz.....
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
oooo teklif güzel ikişer duble peynir kavun da var. ee biz bunu düşünelim. Dedem senin gülen yüzün hoş sohbetin yeter bize ama biz yine de arada çay içeriz diğerlerinin üstüne. Şöyle yaparız o senin teklifin üzerine adam başı birer duble çaylada geceyi bağlarız. Nasıl olur?


Çok masraflı oluyosun Murat yaaa (şişşt kimseye deme ama) sana beyaza boyanmış rakı bardağında çay da ikram eder bir kıyak geçerim. ama ,aman kimse duymasın :cherry::queen:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
0533 7717978

24 saat açık

Burası benzinlik mi?......:p

yanlış bir durummu yakaladın habersiz gidince :mrgreen:bu işin üzerine gitmek lazım gençlerimiz heba olmasın :p biz kendimizi feda ettik bu yollarda yine yaparız :cat:

güreli abi çok yakışıklı makina almışsın,
hayırlı, uğurlu ve genelde kuru olması dileğiyle, :rendeer:


Öncelikle Mustafa sen 1 yaşla Huzurevi Mt üyesi oldun,hadi 30 olsan güzellik yapardık ama bir yaş daha seni HİÇBİRŞEYDEN(hahahahaa) kurtaramaz.


özgürüm sen duyulmazı motor yıkarken görsen, gidip motoruna bi kova çamur döküp getirirsin sevinsin diye ,
adam transa geçiyo, makina parladıkçada tarifsiz bi keyif alıyo, sıgara kullansa en son makinayı kucaklayıp bi de sıgara yakacak yani o derece değişik bişi bu duyulmaz,
bi sonraki temizliğede sana geliriz ya canın sağolsun,
ne güzel Mt ya millet araba yıkamaya para veriyo, bizde gel bende motor yıkayalım diye teklif geliyo, sevdim bu işi ben, bi tanesiniz :rendeer:

Mustafa o gün Er 5 le tam aşk yaşarken geldin girdin dış kapıdan bütün büyüsünü bozdun ortamın:queen::queen::queen:Mümkünse geleceksen cumartesi akşam ER5 i bırak "bugün git yarın gel!!!" hahahhaaa,Wd 40 al bi de,bitti...Pazar günü Er5 le beni başbaşa iken rahatsız edecekseniz bile bi arayın,toparlanalım demi...

rahmi abicim hayırlı uğurlu olsun yeni makinan. kazasız belasız keyifle binmek nasip olur inşallah. akıllı adam olduğun zaten motorundan belli. chopper cılardan deli çıkmaz çıkmadı çıkmayacakta....

Hemen pay çıkarın kendinize,HEMEEENNN!!! Choopercılar akıllı,Ybr cilerin allah müstahakını versin,cbf ciler kahrolsun,Er5 çilere benden çay,her barmen bana bir bira,herkezden bana bi duble,scootercıların allah gönlüne göre versin,racingçilere allah zihin açıklığı versin .AMİN
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Hemen pay çıkarın kendinize,HEMEEENNN!!! Choopercılar akıllı,Ybr cilerin allah müstahakını versin,cbf ciler kahrolsun,Er5 çilere benden çay,her barmen bana bir bira,herkezden bana bi duble,scootercıların allah gönlüne göre versin,racingçilere allah zihin açıklığı versin .AMİN

Aminnnn Ahmet aminnn::melek02:

Ben bi gurmeyi ziyaret edip geleyim :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
git seni yolsunlar orada bize çay ısmarlayacak paran kalmasın, evinde oturda biraz çalış bardak olayına, akşama kaçacak delik arama :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
git seni yolsunlar orada bize çay ısmarlayacak paran kalmasın, evinde oturda biraz çalış bardak olayına, akşama kaçacak delik arama :mrgreen:

Yok kaynanamın kızından izin alamadım, yok eşya taşıyorum yok şu oldu bu oldu derken sattın bizi....

Adam eve girdimi kalıyor yaw...... Çıkamıyor bidaha...:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst