[İzmir - MT]

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Möhüm olan o zaten.ÇATADA PRANG..... :queen:

Ayrıca alper abi bu fotoğrafın devamıda olsaydı emin ol ÇATADA PRANG lı bir fotoğraf karesi mutlaka olurdu :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
anketi ben açayım bari ; bu vuruş kaç çay ederdi sizce
bir toplantı
bir aylık toplantı
bir yıllık toplantı
MÜEBBET :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
cengis abi a b şıkarını koymayı unutmuşsun,
sanırım o gün yağmurda gözünün önünde çaylar geçiyodu ışığı görmedi,
halen terasdaki çayların acısını atamamıştır garibim :salut:

naçizhane şööle desem ben
a) ...............
b) ............. de daha ufak cezalar kessek soora
c) bir toplantı
d) bir aylık toplantı
e) bir yıllık toplantı
z) MÜEBBET olsa ??
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
cengis abi a b şıkarını koymayı unutmuşsun,
sanırım o gün yağmurda gözünün önünde çaylar geçiyodu ışığı görmedi,
halen terasdaki çayların acısını atamamıştır garibim :salut:

naçizhane şööle desem ben
a) ...............
b) ............. de daha ufak cezalar kessek soora
c) bir toplantı
d) bir aylık toplantı
e) bir yıllık toplantı
z) MÜEBBET olsa ??

Kusura bakmada kimsenin motorunu sağlam bırakmaz bu cayağacı.... Bu kadar tolerans göstermeyelim bence....

Çinlilerin arkasına alalım ne dersiniz?.... Bakarsınız hemşeri ayağına kimsenin üstüne çıkmaya çalışmaz....:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ne demişler hemşeri hemşeriye adada çarpar

er-5 e çarpsaydı zaten
a) kızılay da sallandıralım
b) taksimde sallandıralım dı
:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu haftaki toplantının yerini söylemeyelim bence, güvenli bir mesafe kalınca ararız mehmet direk oraya gelsin, bizde bu arada tarığı güvenli bölgeye ulaştırmış oluruz :p
şaka bir yana o yağmurda bu kadar hata ÇAYCI KIZINDA bile olur :queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Arkadaşlar şansınızı fazla zorlamayın ::ranntign::rantinp: Anim allah bir cinnet herşeyi çözer :queen: Toplantı anında bütün motorları benzin döküp yakarım ::exclaim: Sonrada gider bayrampaşada cezam neyse seve seve yatarım ::151::
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ben film izliyom,uslu durun bakiiim.Öyle ateş mateş yakmayın topicin sağında solunda.Siteyi yakacaksınız...
Ondan sonra Bayrampaşa da değil,Cerrahpaşa da yatacaksınız.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar şansınızı fazla zorlamayın ::ranntign::rantinp: Anim allah bir cinnet herşeyi çözer :queen: Toplantı anında bütün motorları benzin döküp yakarım ::exclaim: Sonrada gider bayrampaşada cezam neyse seve seve yatarım ::151::

Sitenin delisi 1 di 2 oldu..... :bounce:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
deli diyince ilk aklıma emin geliyo

akıllı diyince gelmiyo ama kimse :queen::queen:

bulurum, daha ne icatlarım var,
ben sitenin akıl küpüyüm yenimi anladın
:cherry:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
yaaa motoru eve soktuk diye sonra da üzerinde uyuduk diye ,motora elespit kornası taktık diye,efenm sonra kedi tekmeledikten sonra biber gazını kendi üzerimde denedim diye neden hemen deli emin diyonuz...AYIPTIR YEEAAWWWW:mrgreen::p

hadi geçmiş olsun millet...
bende işleri anca yetiştirdim geziye katılamadım maalesef ama 1 saatlik kaçamak yapıp beyazgül mustafanın tiyatro muhabbetine gittim...yağmurda atladım motoruma gittim tiyatroya,mekana girince ağlayasım geldi. bir gurup tatlı su motorcusu isim vermiycem [nick vereyim o zaman demi :queen: ceyz,duyulmaz,sandman,böcek,umutus ve wallace(bahanesi var ama olsun] oturmuş çay içiyolar ben sırılsıklam malum...neyse gösteriyi beğenmedik açıkcası hatta eleştiriye alınmazlarsa çok kötüydü...gecenin sonundada atladım motoruma, tek motorcu evime döndüm :queen::queen:

mehmet geçmiş olsun...allah beterinden saklasın

hatta bende sürücüydüm.İdamımı istiyorum site yönetiminden.TUZLU SU KEMÇÜĞÜ.Ulen sanki motorumuz var da konuşuyon haaa.Olsa biz de gelecektik motorlan.Motorumun olmadığına inandıramadım len kimseyi...:bounce::bounce::bounce::queen::queen:

Tiyatro da gerçekten çooook kötüydü,tiyatro demeyelim de,tek kişilik dalga işte aklıma gelmedi.Neyse toplanmış olduk yağmurda öyle düşünelim.

:queen::queen::queen:

tamam ya belki motor fark dersidir, sınavdan önce demediki kimse , sadece bi dersden girecen dediler bende kitabın ilk sayfasını açıp bi dersen kendimi sınav edip çıktım. :queen::queen:
cenkis abi ordan mangallı yelleyip duruyo ben çıkıp oo 100 alıyom diye sazan gibi havamı atayım ,
bu zaten son şansımdı ondada yanlış test çözmüşüm hayatım boyunca ehliyetim olmayacak, yok abi motor sandığınız şeyde bisikletime grenaj falan yaptırdım yutturdum size, kask da almadım, o da karpuz kabuğuna airbıraş mı ne ondan yaptım, eldivenlerde yün, :queen::queen::queen:

İnanmıyorum yaaaa,söför benim bundan sonra...Ehliyetim de var ayıptır söylemesi hahahaa:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

duyulmaz emin sana bi müjdem var, motor yine leş gibi oldu :queen:,
ilk fırsatta geliyoruz yine, :cat:



evet abi fark sınavına girdiğim için sadece bir dersten girdim malum, ehiyet garanti bütün ilk yardım sporularını çözüp hemen çıktım sınavdan :queen::queen:

Mustafa sen gel abicim,motorunun yıkamacısı da sürücüsü de ben olayım.Yoksa senin bu ehliyeti alacağın da yok,motoru temizleyeceğin de yok hahahhaaaa.Bekleriz buyrun gelin.:queen::queen::queen:
yine aynı gün aynı saatte bekleriz(Cumartesi akşam 8 gibi,yağmur yağmadan gelmeyin hahahhaaA:queen::queen::queen:)



Arkadaslar,

isteyen arkadaslar telefon numaralarini bana ozelden atarlarsa sevinirim, bi cok kisinin numarasi silindi...

0533 7717978

24 saat açık
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Ne kadar zekiyim yaaa :p

Valla deli deyince damladı duyulmaz(ahmet) :queen: Münnencim misin yoksa sen :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
0533 7717978

24 saat açık

Burası benzinlik mi?......:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
tmm duyulmaz sen beyaz gömlek, ince siyah kıravat, siyah ceket, çemberli şapkanı giy, sabah peglerimi açarak karşıla , bi de her sabah selemin üstünde günlük gazeteleri istiyorum, :queen:

ama cidden hafta sonu haber verip gelecem , :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst