- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
Oraları az çok biliyorum.Yeri bilmiyorum ama bulurum.önerebileceğiniz montlar varmı peki? (100-200 lira arası bişey)Gerçi forumda vardır mont önerileri ben forumuda araştırayım bi.önerileriniz varsa yazarsınız.
.2 gündür uğraşıyorum.Valilikten izin alınacak tabi ki,hiç olur mu izinsiz...
burada detaylarını netleştirmeden yazmak istemiyordum,
Katılım tabi ki MT ve MD ile sınırlı kalmayacak,gerekli tüm girişimlerde bulunuyorum.Çok yüksek bir katılım olacağından şüphem yok...
Daha fazla detay veremeyeceğım an itibari ile,tam herşey netleştiği zaman bütün detaylarıyla konuyu dediğim gibi açıklığa kavuşturacağım.
Gerek olursa hepinizden yardım isteyeceğim.Gerek olmadığı taktirde de kurtulduk sanmayın,eylem günü görev dağılımı yapacağım:wiinkk:
böyle bir olayda izmir mt nin sessiz kalması düşünülemezdi zaten
çok güzel bir çalışma içerisindesinizzz
aynı çalışma istanbulda da var
bende istanbuldakine katılmayı hedefliyorumm
bu arada istanbuldan bi isteği olan varsa halletmeye çalışırımm
Bak bak .... Burda katılma istanbulda katıl.... :wiinkk::wiinkk:
Ne istesem diye düşünüyom istanbul dan.....:cherry:
sennn bişi istemem bendenn
cezalısıınn
getirmedinn kankamı ankaradann
küstümm ben sana:salut::salut:
ama diyim arkadaşlar kasksız yola çıkmayalım.
izmirde kask takmamak serbest herhalde geçen hafta sonu izmirdeydim herkes yani gördüğüm çoğunluk kask kullanmıyordu dikkatimi çektide ondan yazayım dedim.
yarın şehitlerimizi anmak ve bu yapılan olaylara tepki göstermek için kortej yapılacak.
20.00 de buluşulacak ; Kortej İçin Teker Dönüş Saati : 21.30 olucak. yer Alsancak üsküdar çaycısı.
haberiniz olsun izmir mt sakinleri![]()
malum grup ,,, MT ve MD nin yapacağı organizasyona katılacakmı ?
neden hep beraber yapılmıyor diyeceğim ama neyse ...