[İzmir - MT]

Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Oraları az çok biliyorum.Yeri bilmiyorum ama bulurum.önerebileceğiniz montlar varmı peki? (100-200 lira arası bişey)Gerçi forumda vardır mont önerileri ben forumuda araştırayım bi.önerileriniz varsa yazarsınız.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
.2 gündür uğraşıyorum.Valilikten izin alınacak tabi ki,hiç olur mu izinsiz...

burada detaylarını netleştirmeden yazmak istemiyordum,

Katılım tabi ki MT ve MD ile sınırlı kalmayacak,gerekli tüm girişimlerde bulunuyorum.Çok yüksek bir katılım olacağından şüphem yok...

Daha fazla detay veremeyeceğım an itibari ile,tam herşey netleştiği zaman bütün detaylarıyla konuyu dediğim gibi açıklığa kavuşturacağım.

Gerek olursa hepinizden yardım isteyeceğim.Gerek olmadığı taktirde de kurtulduk sanmayın,eylem günü görev dağılımı yapacağım:wiinkk:

tedarik etmen gereken her şeyin hemen önüne gelmesi ve elini attığın tüm kapıların kolayca açılması için yanındayız biliyosun.
allah yardımcın olsun
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
böyle bir olayda izmir mt nin sessiz kalması düşünülemezdi zaten
çok güzel bir çalışma içerisindesinizzz

aynı çalışma istanbulda da var
bende istanbuldakine katılmayı hedefliyorumm

bu arada istanbuldan bi isteği olan varsa halletmeye çalışırımm

Bak bak .... Burda katılma istanbulda katıl.... :wiinkk::wiinkk:

Ne istesem diye düşünüyom istanbul dan.....:p:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sennn bişi istemem bendenn
cezalısıınn
getirmedinn kankamı ankaradann
küstümm ben sana:salut::salut:


De adını falan bakiim.... Nerden buluruz?...

Daha gitmedim ama ne zaman gidicemi bende bilmiyom.... Her an gidebilirim....
Ayıpsın be yaw.... gel senide götürem....:wiinkk:

Saygılar hocam.....:rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Arkadaşlar bence de bu hain saldırılara ve adiliğe, şerefsizliğe sessiz kalınmamalı. Bu konuda yapılacak her etkinliğe bayrağımla katılmaya her zaman hazırım.

Havada,karada,denizde,çölde,batakta,çatakta
Her zaman ve her yerde DAİMA HAZIR
::asker:: ...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
Barista ve savasta, karada, denizde ve havada, her zaman ve her yerde; milletime ve cumhuriyetime dogruluk ve muhabbetle hizmet, kanunlara ve nizamlara ve amirlerime itaat edecegime ve askerligin sanini canimdan aziz bilip, gerektiginde cumhuriyet, vazife, vatanin ve milletin bolunmez butunlugunu ugrunda seve seve canimi feda edecegime namusum uzerine and icerim...


Bu yeminimizi asla unutmayalım arkadaşlar...NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...!!!!
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Tuncer gereken ne varsa yapmaya hazırım. Yardım, destek, ne gerekiyorsa. zaten bunu da biliyorsun.

MT izmir lütfen yüksek katılımlı bir organizasyona imza atalım. Eylemlerimiz sanalda kalmasın
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Murat böyle bir olayda yağmur çamuru düşünen gelmesin zaten bence...Ben belirtilen tarihte belirtilen yerde orda olacam, Unutmayın şehitlerimiz için ogün hava muhalefeti yoktu.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
ama diyim arkadaşlar kasksız yola çıkmayalım.
izmirde kask takmamak serbest herhalde geçen hafta sonu izmirdeydim herkes yani gördüğüm çoğunluk kask kullanmıyordu dikkatimi çektide ondan yazayım dedim.
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
ben sahsı dusuncemı soylıyım arkadaslar benım ıcın yağmur falan engel deıl her kosulda gelmeye hazırım montumun arkasına turk bayrağını cengellı ığne ıle tutturdum pazar gununden berı oyle gezıyorum.. yanı tum hazırlıklar tamam...




bu arada evde net kesıldı bu aralar fazla aktıf olamıyorum ama telafı edıcem...

ama diyim arkadaşlar kasksız yola çıkmayalım.
izmirde kask takmamak serbest herhalde geçen hafta sonu izmirdeydim herkes yani gördüğüm çoğunluk kask kullanmıyordu dikkatimi çektide ondan yazayım dedim.

:silent::silent::silent::silent: bende butun gun trafıkteyım ama o kadar dıkkatımı cekmedı takmayan kesım bellı aslında..... onun dısında MOTORCU dıye bıleceğımız kesım zaten takıyo...
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
bu msj.ımı tüm MT il gruplarına yazdım.29 Ekim'de Düzenlenecek olan Kortej sadece İstanbul ve İzmir'le bitmemeli neden tüm şehirlerimizde uygulanmasın???

"29 Ekim'de İstanbul'da düzenlenecek olan kortej çok anlamlı olucaktır diye düşünüyorum.orada yazılmış "haydi İzmir size yakışmıyo" falan çok yanlış.Haydi Türkiye tüm MT il grupları aynı gün tek kalp olalım
Bence her şehrimizde aynı gün tüm motosiklet tutkunlarını kortej içinde bulundurmak en güzeli olacaktır.Bu olay sadece İstanbul ve İzmir'de tıkanıp kalmamalı.Her fırsatta yakınmasını biliyoruz:
-Bizleri farkedin artık!" diye.
Eğer ki bu kortej olayını tüm şehirlerimizde aynı gün içerisinde yaparsak; artık bizlerin serseri motorcular olmadığımızı da anlarlar...:cat:"
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Merhaba İzmir,

Sonunda vatana ayakbasabildim ve indigim gibi bi gazete aldim ve bi sigara yakip okumaya basladim ama haberler gercekten de cok uzucuydu... Ne kadar uzak kalmısım herseyden diye kendimden de utandim... ne zamandir nete giremiyordum yani mt ye bi kac sefer girmistim, ve Almanyada da Turk kanallari izleme firsatim olmamisti, geri kalanim hep sehirden sehire gezmekle gecmisti, gazetedeki haberler cok cok uzucuydu ama tum vatanın tek bilek ve tek yurek olmasi herkes gibi beni de gururlandirdi...

en gec 29 ekimde İzmirdeyim, yapilacak herseye de sonuna kadar varim... eger oncesinde bi sey yapilacaksa yine gelirim...

29 Ekim de Cumhuriyet Meydaninda olucagim...
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
yarın şehitlerimizi anmak ve bu yapılan olaylara tepki göstermek için kortej yapılacak.
20.00 de buluşulacak ; Kortej İçin Teker Dönüş Saati : 21.30 olucak. yer Alsancak üsküdar çaycısı.

haberiniz olsun izmir mt sakinleri:)
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
Herşey Vatan Için!!!!!!!!!!

İstiklal Marşı

Korkma, sönmez bu şafaklarda yüzen al sancak;
Sönmeden yurdumun üstünde tüten en son ocak.
O benim milletimin yıldızıdır, parlayacak;
O benimdir, o benim milletimindir ancak.

Çatma, kurban olayım, çehreni ey nazlı hilâl!
Kahraman ırkıma bir gül! Ne bu şiddet, bu celâl?
Sana olmaz dökülen kanlarımız sonra helâl...
Hakkıdır, Hakk’a tapan, milletimin istiklâl!

Ben ezelden beridir hür yaşadım, hür yaşarım.
Hangi çılgın bana zincir vuracakmış? Şaşarım!
Kükremiş sel gibiyim, bendimi çiğner, aşarım.
Yırtarım dağları, enginlere sığmam, taşarım.

Garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar,
Benim iman dolu göğsüm gibi serhaddım var.
Ulusun, korkma! Nasıl böyle bir imanı boğar,
“Medeniyet!” dediğin tek dişi kalmış canavar?

Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın.
Siper et gövdeni, dursun bu hayâsızca akın.
Doğacaktır sana va’dettiği günler Hakk’ın...
Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın.

Bastığın yerleri “toprak!” diyerek geçme, tanı:
Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehit oğlusun, incitme, yazıktır, atanı:
Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı.

Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şüheda fışkıracak toprağı sıksan, şüheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da Huda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.

Ruhumun senden, İlâhî, şudur ancak emeli:
Değmesin mabedimin göğsüne namahrem eli.
Bu ezanlar ki şahadetleri dinin temeli-
Ebedî yurdumun üstünde benim inlemeli.

O zaman vecd ile bin secde eder-varsa-taşım,
Her cerihamdan, ilâhî, boşanıp kanlı yaşım,
Fışkırır ruh-ı mücerret gibi yerden naşım;
O zaman yükselerek arşa değer belki başım.

Dalgalan sen de şafaklar gibi ey şanlı hilâl!
Olsun artık dökülen kanlarımın hepsi helâl.
Ebediyen sana yok, ırkıma yok izmihlâl:
Hakkıdır, hür yaşamış, bayrağımın hürriyet;
Hakkıdır, Hakk’a tapan, milletimin istiklâl.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yarın şehitlerimizi anmak ve bu yapılan olaylara tepki göstermek için kortej yapılacak.
20.00 de buluşulacak ; Kortej İçin Teker Dönüş Saati : 21.30 olucak. yer Alsancak üsküdar çaycısı.

haberiniz olsun izmir mt sakinleri:)

bu organizasyondan haberim var. sanırım izmir riders düzenliyor. diğer motosiklet gruplarını da davet etmişler.
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
malum grup ,,, MT ve MD nin yapacağı organizasyona katılacakmı ?
neden hep beraber yapılmıyor diyeceğim ama neyse ...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
hergün bir aktivite var sanırım bu protesto eylemleri anlamında...
ben şahsen forraptan hbr bekleyip 29 ekimde yapılacak olan büyük korteje katılmayı düşünüyorum...daha öncekilere gidip 29 ekimdekine kimse gelmemezlik yapmaz umarım hiçkimse çünkü kanımca en organize olanı 29 ekimdeki olucak ve tüm gücümüzle toplanmalıyız o gün...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst