[İzmir - MT]

Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ARKADAŞLAR

karmacoma mustafa m er5 ha :cat::cat:
yakışır arkadaşıma ne zaman yol yapacaz haber bekliyom :wiinkk:

Yalnız 5-6 gün yalnız bıraktık karmacoma hemen çakmış Er-5 i.Yok yok boş bırakmaya gelmiyor hehehehee.Abicim hayırlı olsun Er 5 in.Allah kaza bela vermesin...

Evi taşıdım bu arada o nedenle de yazamadım

bayram aktivitelerinden dolayı forumdan bi kaç gün uzak kaldım ama fazla msj birikmemiş topikde bayram seyrinde topik rölantide yrümüş biraz, şimdi açar sayfalar dolu okurum diye korkmuştum ama iyi olmuş okuması kolay oldu :)
tşkr ederim arapkadri abicim , işte senin rozinantenin az karakurusu bişi bizede yar oldu . :rendeer:

ahmetcim doğumgünü hediyesi olarak bi mt tişörtü verdin beni masrafa soktun, o tişört kuru kuru giyilmez diye gittik altına bi motor buluk, e bu açıdan bakınca senin yüzünden oldu gibi :queen:

bayramda 5 kuruş karım olmadı benimde , aksine kerata beni yağmurda benzin istasyonuna kadar düşürmeden götürdüğü için kendisine tepeleme benzim aldım, mükafatlandırdım.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
503
bayram aktivitelerinden dolayı forumdan bi kaç gün uzak kaldım ama fazla msj birikmemiş topikde bayram seyrinde topik rölantide yrümüş biraz, şimdi açar sayfalar dolu okurum diye korkmuştum ama iyi olmuş okuması kolay oldu :)
tşkr ederim arapkadri abicim , işte senin rozinantenin az karakurusu bişi bizede yar oldu . :rendeer:

ahmetcim doğumgünü hediyesi olarak bi mt tişörtü verdin beni masrafa soktun, o tişört kuru kuru giyilmez diye gittik altına bi motor buluk, e bu açıdan bakınca senin yüzünden oldu gibi :queen:

bayramda 5 kuruş karım olmadı benimde , aksine kerata beni yağmurda benzin istasyonuna kadar düşürmeden götürdüğü için kendisine tepeleme benzim aldım, mükafatlandırdım.

motorun çaylarını içelim bir ara...:wiinkk::cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
evet ya bak o vardı dimi özgürcüm. haklısın. cuma toplantısında çaylar mustafadan olmalı:mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ya abicim şu namı diğer deli eminin msn de geçenlerde yazdığı kişisel bir ileti vardı, hani tıp terimleri ile meşhur bir çin atasözünü yazmıştı , anladın dimi sen onu :wiinkk: işte o durumlar hasıl olduğu için makinayı islatma , teker doğrultma iması taşıyan muhabbetleri duymamazlıkdan geliyorum kısa bir süre:) , ama çay falan kolay şeyler evden doldururum bi termos ilk toplantıda doya doya çaylarım hepinizi :queen:
akhisarda da her boy mangal yapan ustalar varmış demişlerdi, o da aklımda walla,
gelecekte bir gün gelecek, ne yedim demeyin ne yiyiecem diyin onu uygun bi gün aradan çıkarırız inşallah.
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
arkadaşlar selam günaydın nasılsınız anladığım kadarıyla bayram bazılarına iyi bazılarınada normal geçmiş haaa bu arada muratcım şu çaylardan bizede var değilmiiii
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Geçmiş bayramınız kutlu olsun arkadaşlar.
Benim planlarım öyle bir değişti ki.... Hafta sonları Marmaris'te çalışmaya devam, Pazartesi- Salı- Çarşamba akşamları boş, o günlerde de biraraya gelemeyiz herhalde...

Neyse bir yolunu bulup görüşünceye dek kendinize iyi bakınız...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Geçmiş bayramınız kutlu olsun arkadaşlar.
Benim planlarım öyle bir değişti ki.... Hafta sonları Marmaris'te çalışmaya devam, Pazartesi- Salı- Çarşamba akşamları boş, o günlerde de biraraya gelemeyiz herhalde...

Neyse bir yolunu bulup görüşünceye dek kendinize iyi bakınız...


sen hele bi gel biz salıtesi bile toplanırız senin için ben geliyorum de yeter küçük bir grup 50 kişi kadar oluruz en az senin yapacağın gitarınla yola çıkmak sadece :cat:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Geçmiş bayramınız kutlu olsun arkadaşlar.
Benim planlarım öyle bir değişti ki.... Hafta sonları Marmaris'te çalışmaya devam, Pazartesi- Salı- Çarşamba akşamları boş, o günlerde de biraraya gelemeyiz herhalde...

Neyse bir yolunu bulup görüşünceye dek kendinize iyi bakınız...

Valla bende kaç gündür seni merak ediyordum,bu haftaki toplantıya da gelmezse ararım dedim:silent:
O geceden sonra tekrar görmeyince merak ettim,dedim bir yerde çatladı kaldı mı :)

Sen napıyosun abi ya,bi geldin bi gidiyosun..Ce -eeee deseydin bari geldiğinde.
Biz senin yanına geleceğiz bu gidişle..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ramazan geçti bayramda geçti bakalım kim ne uyduracak gelmemek için toplantıda manisadan gelecekler için bornovaya alındı değilmi hocam belifeless
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hoca gene gelmez....

Beni unutma ha...Bilmiyom yollarda resil olmayak.....:p
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Dün Duyulmaz ın yeni evine ziyarete gittim. Gittiğimde beni şok eden bir manzarayla karşılaştım. Adam motoru salonun ortasına almış parketmiş. Bu ne motosiklet sevgisidir, bu ne iki teker tutkusudur anlayamadım.




Sonra geçtik salona Tv seyredelim dedik. Adam aldı battaniyeleri çıktı motosikletin üzerine ordan seyrediyor. Allah allah dedim ben geçtim koltuğa. Allahtan kontak kapalı ama bu Deli Emin evin içinde motosikletle de geziyor olabilir.




Sonra bir baktım ki uyuya kalmış. yorgunluk işte dedim ama haline çok güldüm.




Burda ise artık kendinden geçmiş rüyalarının en güzel anını yaşıyordu. Herhalde Karaburun yolunda nasıl viraj yaptığını mı düşünüyordu ne. Baksanıza yüzündeki ifadeye


 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Duyulmaz,sen ciddi olarak rahatsızsın :)...

bende aynı şeyi düşünmedim desem yalan olur ama samimi çocuk be kardeşim. pek severim kendisini. O da dünyanın başka bir rengi işte:queen::queen:

deli emin resmen ya :queen:

onu daha önce Mecit de söylemişti ama ben şimdi bu sıfatı ciddiye almaya başladım. Hatta acaba adamın nickini değiştirebilir miyiz ki acaba Deli Emin olarak:queen::queen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Ya sevmesine bende severim de,bu onun rahatsız olmadığını göstermez:pBu bildiğin rahatsız...

Ailemüzün delüsü :)...

Senin incelenmen lazım üniversitelerde duyulmazım...

Wallace,ciddi anlamda bu tür adamları tanrı hayata renk katsın diye gönderiyor :p Ben Bekir i de bu kategoriye koyuyorum,tabi duyulmazım biraz daha profesyonel bilerek yapıyor,Bekir Şaban stili takılıyo :p

Battaniye çok güzel bu arada :)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
dışarıda sinemalr olur ya filmlerde arabayla yanşırsın izlersin arabadan koltuk falan yoktur...duyulmazın evde o hesap motorunla gidiyosun çekiyon salona herkes kendi motorunda takılıyor...battaniyeler ahmetten:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst