- Katılım
- 31 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,646
ARKADAŞLAR
karmacoma mustafa m er5 ha :cat::cat:
yakışır arkadaşıma ne zaman yol yapacaz haber bekliyom :wiinkk:
Yalnız 5-6 gün yalnız bıraktık karmacoma hemen çakmış Er-5 i.Yok yok boş bırakmaya gelmiyor hehehehee.Abicim hayırlı olsun Er 5 in.Allah kaza bela vermesin...
Evi taşıdım bu arada o nedenle de yazamadım
bayram aktivitelerinden dolayı forumdan bi kaç gün uzak kaldım ama fazla msj birikmemiş topikde bayram seyrinde topik rölantide yrümüş biraz, şimdi açar sayfalar dolu okurum diye korkmuştum ama iyi olmuş okuması kolay oldu
tşkr ederim arapkadri abicim , işte senin rozinantenin az karakurusu bişi bizede yar oldu . :rendeer:
ahmetcim doğumgünü hediyesi olarak bi mt tişörtü verdin beni masrafa soktun, o tişört kuru kuru giyilmez diye gittik altına bi motor buluk, e bu açıdan bakınca senin yüzünden oldu gibi :queen:
bayramda 5 kuruş karım olmadı benimde , aksine kerata beni yağmurda benzin istasyonuna kadar düşürmeden götürdüğü için kendisine tepeleme benzim aldım, mükafatlandırdım.
Son düzenleme:



