en başta dost insan
chatkutumun istihbaratı ve elçiliği ile başladı mevzu , ilk kocaman teşekkür ona, :rendeer:
soora bu gün sabahın köründe uykulu gözlerle adını söölemek istemediğim bir semtte

benle buluşan
alp_tunay ve
APV41 abilerimde beni yanlız bırakmadı , iyiki varsınız walla,
ee modom dostum
forrapımda benim gibi aç susuz akşama kadar beşdakka yanlız bırakmadı beni, her aşamada benimleydi onada ne kadar tşkr etsem azdır,
akşama kadar koş koş bi çok zaman bende ne için koşturduğumu bile unuttuğum günün sonunda bi baktım bi er5im olmuş, önce siteye girip forrapın msjını görünce
aa biri motor almış,
allah allah nickide bana benziyo , aa he ya ben bu gün aldım dimi falan diye tekrar hatırladım,
yani anlayacağınız o kadar hızlı olduki henüz durumu idrak edebilmiş diilim
bu senede kendime bööle bi bayramlık aldım işte
racing_iski dostum, ı-ben ablacım, böcekcim ve belifeless örtmenim iyi dilekleriniz için çook tşkr ederim