[İzmir - MT]

Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
merhaba arkadaşlar geçen hafta üzücü bir olay yaşadım. kardeşim motosiklet ile kaza yaptı. o gün bugündür olayın şokunu yeni atlattık. ilk defa başımıza geldi. kendisi o güne nazaran oldukça iyi. o gün hem korkmuş hemde yaralardan dolayı şoka girmişti. motor ise ön kafa grenajları kırıldı çizildi. ayna, eksoz vb yerler darbe aldı. motoru garaja çektim ve üstünü örttüm. geçirmiş olduğumuz bu kazadan ötürü yaklaşık bir iki ay aranızda bulunamayacağım. eminim ki bu zaman zarfında hepinizi çok özleyeceğim. bu hasreti az da olsa gidermek için elimden geldiğince foruma katılmaya çalışacağım.. bir daha ki görüşmemize kadar kalın sağlıcakla. hepinize kazasız keyifli sürüşler.. :(

kardeşim geçmiş olsunn kendinee ii bakk motoruu dert etmee kendineee bir türlü çözülürrr... kardeşin iii olsunnn yeterr görüşmekk üzeree...
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
selam arkadaslar,

bayagi bi dukkan gezdim buralarda, bi cok yer de indirimde... 800 euro ya 94 model gs 500 almayi dusunuyorum buraya geldikce bineyim diye... o da ayda 40-50 euro taksitle zaten:)

neyse bize lazim olabilecek bazi malzeme ve urunlerin fotograflarini cekip koyacagim buraya, eger ihtiyaciniz olanlar olursa alirsiniz, digerlerini de internet uzerinden kar amacli satmayi dusunuyorum...

70-100 euro arasi deri, tekstil ve yazlik montlar var... korumaliklilar ancak her bedeni yok... hein gericke marka...

tulum fiyatlari da tr ye gore bayagi iyi... korumalikli botlar 50 ile 100 arasi..

bazi kasklar bayagi indirimde ama sanirim getirmekte bayagi bi zorlanirim...

siz ihtiyaclarinizi bana yazin ben gidip bakarim... bi de alman sitelerine girip hem urunleri hem fiyatlarini gorebilirsiniz... ordan begenip bana linklerini atin... hedowich in yaptigi gibi...

bu arada tel no:00 49 157 727 19 764

Hehe süpersiniz İzmir MT :) :)

UgLyChiLD,korumalıkları var mı ? Varsa iyi yapmadın söyleyerek,şimdi bir konteyner dolusu getirtmen gerekecek:pEğer yağmur ve rüzgar korumasının haricinde darbe korumalıkları da varsa,yani tam olarak bir motosiklet pantolonuysa hemen beni yaz abi:)İstiyorumm...Boyu posu biliyorsun zaten.

sevgili hip hop forrap,
bunlarin korumaliklari yok ama cok cok guzeller korumalik icin yerleri var, oralara strafor kesip koyariz olur biter:p
eger 70-80 euro dersen o zaman korumaliklilar da var hein gericke den...


sercan olum bana sozun var darılırım yardım etmessen:):) :mrgreen:
http://www.louis.de/_40a395fc22d856...t_total=24&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006536


http://www.louis.de/_40a395fc22d856...t_total=24&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006508

http://www.louis.de/_40a395fc22d856...t_total=24&anzeige=0&page=0&artnr_gr=10006503

louis.de nin mağzalarıda var bildiğim kadarıyla bu camlardan herhangibirini benim motor ıcın bulabılırsen dile benden ne dilersen :)

sevgili hedo, secimin katlanabilir seyler olursa daha iyi olur... zaten 25 kilo kendi esyam var bunlari nereye sokacam:) ama dur senin icin bi formul dusuneyim...:cat:

bu arada, hein gericke miknatisli cantalar var.. depo ustu...sen almistin ya onlardan...

Aynı şekilde ise eğer benide yaz sercan............:cat::cat::cat:

abi korumalikli degil ama takilabilir.. dedigim gibi onlar 70 den basliyor...

Uglychildim naptın sen yaw. Al gel ne varsa
alayim degil mi? he he.. sonra beni almaya gelirsin gumruk polisinden... kacakcilik bolumunden...:mrgreen:

sercan 1 bavulla gitti,1 konteynerle geri döneceğe benziyor hahahaa
ticarete atiliyom bundan sonra, Turkiye ye 1 konteyner malzeme getirip, 1 konteyner adam yukleyip onlari da Almanya ya getirecem :wiinkk:

selam kardeşim kendine iyibak benim bi şeye ihtiyacım yok ben takım aldım teşekkürler nezaman gelicen cokkkkkkk özledik görüşmek üzere

hayirlisi olsun abi, bayramdan sonra gelmeyi dusunuyorum... Havran a selamlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
yurtdaş geçmiş olsun. anladığım kadarıyla kardeşinin ağır bi durumu yok. motor eninde sonunda yola çıkar hale gelir üzülmeye değmez. tekrar geçmiş olsun...
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
çok geçmiş olsun yurtdaş allah daha kötüsünden korusun ne diyelim yapabileceğimiz bişey olursa her zaman yanındayız
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
sağolun dostlar. allah hepinizden razı olsun.. bizim başımıza ilk defa geldi kötü bişey allah kimselere göstermesin. kardeşim geçen haftaya nazaran çok iyi artık hareket edebiliyor. yaralardan dolayı hareket edemiyordu. insan şok oluyor ne olduğunu bilemiyor. kardeşimin korkusunu yenmesi için yanındayım. yaptığı hatayı kendiside biliyor. sürekli motor hakkında konuşup bilgi eksikliğini gidermeye çalışıyorum. kendine güveni artıyor. o na artık tam bir motorcu oldun diyorum gülüyor.. :)
motor ise garaja çektim. galiba bir iki ay dıkunamayacağım. masrafları karşılayamam. birde aklıma bişey takılıyor. böyle durumlarda motor nereye yaptırılır. bu hizmeti sadece servisler mi veriyor. otomobillerde ki gibi sanayi tarzında bir yer yok demi.
hepiniz allaha emanet olun. kazasız keyifli sürüşler.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
servis olması gerekli değil bir çok motorcu tam takıma sahipse bunu yapabilir fakat servis kalitesini yakalıyabilirmi o şüpheli çok araştırıp iyi bir usta bulmalısın servise gidip çok parayla şikayet edende çok ustaya gidip az parayla çıkanda çok tam terside mümkün daha türkiyede bu işler tam oturmadı
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
aksam aksam canınızı sıkmak ıstemem ama bugun bornovada bı kaza gordum 20mılyonluk kasklara ve onları uretenlere etmedıım kufur kalmadı

bıtane pızzacı dolmusa arkadan carpmıs o kaskın halını herkes gormelıydı param parca olmus gazete gıpı dağalmıs gıtmıs polıs geldı benım elımde kaskı gordu bak ıste ya dıy0o kask bu alıyonuz 20 mılyonluk kaskları boyle dağalıyolar ıste neyse hastayı ambulansa koyarken yardım ettım sedyeye kaldırırken falan ınsallah onemlı bıseyı yoktur durumu baya bı cıddıydı... DOMİNOS PIZZA bornova suğbesınden motorcu bı arkadas SAİT adındaydı yalnıs hatırlamıyosan tanıdık bırılerı varsa bılgı verırse sevınırım... herkese ıyı geceler allah rahatlık versın..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
sağolun dostlar. allah hepinizden razı olsun.. bizim başımıza ilk defa geldi kötü bişey allah kimselere göstermesin. kardeşim geçen haftaya nazaran çok iyi artık hareket edebiliyor. yaralardan dolayı hareket edemiyordu. insan şok oluyor ne olduğunu bilemiyor. kardeşimin korkusunu yenmesi için yanındayım. yaptığı hatayı kendiside biliyor. sürekli motor hakkında konuşup bilgi eksikliğini gidermeye çalışıyorum. kendine güveni artıyor. o na artık tam bir motorcu oldun diyorum gülüyor.. :)
motor ise garaja çektim. galiba bir iki ay dıkunamayacağım. masrafları karşılayamam. birde aklıma bişey takılıyor. böyle durumlarda motor nereye yaptırılır. bu hizmeti sadece servisler mi veriyor. otomobillerde ki gibi sanayi tarzında bir yer yok demi.
hepiniz allaha emanet olun. kazasız keyifli sürüşler.

kazanın durumuna bağlı...eğer değişicek parça falan varsa servise götürmelisin ayrıca cbf-150 parçaları çok pahalı değil servise götürmeye korkma...kazanın boyutunu bilmiyorum ama motor yürür drumdaysa servise götür...hatta sen menemendesin bergamadaki servis yakın sana bence oraya götür ;)hasar durumundan bahsetsen sana yaklaşık fiyat söyleyebilirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yurtdas , sana ve kardeşine geçmiş oldun. Yaralar var dedin. Neresinde yaralar var? Sürtünmeden mi yoksa çarpmadan dolayı mı oluştu?

bikerboy35 , tüh bak arasıra oradan pizza ısmarlardım. Daha da üzüldüm. Belki bana pizza getiren çocuklardan biriydi. Kaskı dağılmış ama belki de esas darbeyi emmiş olabilir. :cat: Düşün bir de kask takmamış olsaydı. Benim kasksız kaza yapmış fotoğraf albümümdeki adamlara benzerdi. :pale:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
yurtdas , sana ve kardeşine geçmiş oldun. Yaralar var dedin. Neresinde yaralar var? Sürtünmeden mi yoksa çarpmadan dolayı mı oluştu?
QUOTE]
Mrcool yaralar ezik ve çiziklerden oluşmakta. belden yukarısı için sol elden başlıyor omuza kadar, belden altı için ise sağ diz kapağı ve çevresi. nasıl olmuş bende anlayamadım sanırım takla atmış..!
sevgili chatkurt motorda grenajlar değişecek kafa kısmından sağ ve sol. arka grenajda kırılmış sol. eksoz koruması ezik büzük olmuş. sağ ayna ezilmiş (ama kırılmamış) (birde sağ sinyal sağlam gibi) hatta eksozun çıkışına yakın yeri ezilmiş. hatırladıklarım bunlar. o günden sonra bir daha motoru açıp bakmadım.
epey tutacağa benziyor..
ama yürüyen aksamında bişey yok galiba kısa bi deneme yaptım her hangi bir titreme çekme veya güç kaybı hissetmedim.
yani motor baştan aşağı makyajlanacak diyeyim..
herkese çok teşekkür ederim...
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
yurtdaş tekrar gecmiş olsun kahramanlarda sana yardımcı olacak birilerini tanıyorum istersen bir kac fotografını cek motorun oraya gidelim adamdan bilgi alalım...elimden başka birşey de gelmez sanırım
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
anladım yurtdaş geçmiş olsun tekrar...grenajlar ve ayna için sana 250-400 ytl arası bi masraf çıkar bence ve servise gitmen lazım bu parçalar için...

neyse boşver daha fazla uzatıp sıkmayalım seni...kib
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
yurtdaş sen şimdi motoru boşver kardeşim. önce bir kafan yerine gelsin gerisi kolay. Tercihin servisten yana olsun. Ama çok ciddi bir arıza yoksa ybr için çok uygun fiyata yan sanayi malzemelerde var onları da düşünebilirsin. Ama servisten ve orjinal parçalarla işini halletmen önerimdir. Asıl önemli soru hangi servise gideceğin. bunu da izmirli Ybr kullanan arkadaşlara sormak lazım. hatta sordum bile.sizi gidi ybrsicler sizi hangi servisi önerirsiniz bakalım?
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
yurtdaş sen şimdi motoru boşver kardeşim. önce bir kafan yerine gelsin gerisi kolay. Tercihin servisten yana olsun. Ama çok ciddi bir arıza yoksa ybr için çok uygun fiyata yan sanayi malzemelerde var onları da düşünebilirsin. Ama servisten ve orjinal parçalarla işini halletmen önerimdir. Asıl önemli soru hangi servise gideceğin. bunu da izmirli Ybr kullanan arkadaşlara sormak lazım. hatta sordum bile.sizi gidi ybrsicler sizi hangi servisi önerirsiniz bakalım?


İlginiz için teşekkür ederim. ama wallacecım benim motor ybr değil cbf idi :) ama dedikleriniz doğru benimde ilk tercihim servis olacak. ama hangi servis daha ustadır işinde onu bilmek lazım. manisada ki honda servisi veya bornovadaki servis aralarındaki farkları pek bilmiyorum açıkcası.
bilen arkadaşlar beni bu konuda aydınlatırsa çok sevinirim..
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
uglychild,eğer çok güzel aletlerse şu 70-80 euroluklar,o da olabilir.Sonuçta bu tarz şeylere paradan kaçmamak lazım :)Sen yap artık muhasebesini,ölç tart hangisi daha mantıklı ise ondan ayarlarsan bize alırız :) Ucuz olan ya da pahalı olan(gerçi her ikiside tr fiyatlarına göre ucuz ama :)) hangisi daha mantıklı gelirse...
Teşekkürler...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ÖNEMLİ DUYURU

Arkadaşlar her cuma yapmış olduğumuz geleneksel toplantı ve buluşmalarımızı bu Cuma (5.10.2007) Manisa'da VES Cafe de yapacağız. Manisalı dostlarımızla beraber ramazanın tüm güzelliğini yaşayacak ve hep birlikte iftar yemeği yiyeceğiz. Dostluk,kardeşlik adına güzel bir gece olacağı kesin. Zaten sohbetten yana kimsenin şüphesi de yok. Yemekleri Mecit ayarlamış fiyat süper lezzetleri de mutlaka güzeldir. Çayda sınırsızmış. Eee ne duralım izmirde. 30 km yol gideriz Manisa'lı kardeşlerimizle görüşürüz diye düşündük.

İzmir için iki yol planı var.
İlk grup işten erken çıkabilenlerden oluşuyor. Hareket saatimiz 18.00. Her zamanki gibi Ege Üniveristesi kampüs girişinde buluşuyoruz. (Manisa kavşağında) 17:30 gibi ben orda olurum. 18:00 gibi tekerlerimizi döndürürüz.

İkinci grup ise izmirden geç çıkanlardan oluşacak. Buluşma yeri ve saati netleşmedi ama buluşacağımız adres belli.

VES cafe anemon oteli geçtikten sonraki benzinliğin orada.Bulması çok kolay.

İftar yemeği ile ilgili detaylar için
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/37064-[manisa-mt]-5-ekim-iftar-yeme-i.html
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst