- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 3,199
Evet evdeyim..... :bounce::bounce:
dün akşam aradım seni geliyomusun toplaşmaya diye açmadın ? ayran içtik ayrı düştük er-5 almadık diye mi küsüştük
Evet evdeyim..... :bounce::bounce:
dün akşam aradım seni geliyomusun toplaşmaya diye açmadın ? ayran içtik ayrı düştük er-5 almadık diye mi küsüştük![]()
![]()
![]()
alp tunayy ankaraya mı gittinn
inanmıyorumm sana
gelirken benim kankayı da kapıp gelsenn ne güzel olurr![]()
alp tunayy ankaraya mı gittinn
inanmıyorumm sana
gelirken benim kankayı da kapıp gelsenn ne güzel olurr![]()
beni götürmek istedi de inat ettim gelmedim![]()
bende gidicem işallah bayramdan sonraaaa
soğuklar tam basmadan ankarayıı
çoook össledim kankamıı
Günaydın İzmir MT,iyi haftalar herkese...