[İzmir - MT]

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ANKARALI unuttun bizi bakıyorum bunun cezası ağır olur mesela senin kapının önünde motor yıkamaktan başlayabiliriz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Unutulabilirmi sizce izmir?......

Hala gezmekle dolaşmakla meşgulüm......
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
dün akşam çok şey kaçırdın çok TABU olayı inanılmazdı martı mevsimi geçiyor artık teras a gel TABUYA takıl
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
alp tunayy ankaraya mı gittinn
inanmıyorumm sana
gelirken benim kankayı da kapıp gelsenn ne güzel olurr:p
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
dun kordonda mortorla gecerken gordum motorlu bi grup vardı...başka gruplarda mı var??gece kornamı duyan varmı acobaa?
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
bende gidicem işallah bayramdan sonraaaa
soğuklar tam basmadan ankarayıı
çoook össledim kankamıı
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bende gidicem işallah bayramdan sonraaaa
soğuklar tam basmadan ankarayıı
çoook össledim kankamıı



Bayramdan sonra bende gidicem.... Tutup getireyim ya ne demek....:p:p Ankaraya kış gelmiş havaları çok soğumuş..... İşallah havalar güzel olurda üşümem......

Ben gidiyom ya kar yağar tam aksine....:p:p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
o kadar uzak kaldınki hedowich , bizde özledik ama solumdan bi ses gıcıklık olsun diye, forrapa iki defa senden gizli buluşma ayarlayalım teklifi sun diyo :queen: :queen:

ayı yavrusunu severken öldürürmüş,
seni sevdiğimizden yanii sakın alınma , sende çok uzak kaldın be . :mrgreen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
:p
Var var,bir aksilik olmazsa iftar yemeği olayı var bu hafta.Bu gün ya da en geç yarın açarız sanırım başlığı.Bir aksilik çıkmazsa bu gün açarız başlığı.

Ailece bir iftar yapalım...
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
eh be tuncer beğendinmi yaptığını
erkmenden gizli buluşacaktık ::evil:: soora buluşma sırasında sıcak soğuk oynatıp kendimizi bulduracaktık ::ranntign
planım yattı :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Mustafa sahurda bol bol belediye suyu içip kafayı felan mı buldun :p Ne istiyorsun " Erkmen ya da erkmemen işte bütün mesele bu " kardeşimizden :)
(Erkmene yanlış adres vericez merak etme Mustafa :p Karıştırma sen ortalığı:p)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
siz ikinizinde birer serçe parmağınızı kırıcam karar verdim:cherry: insan halinden anlamanız lazım:p
buarada nolan n 102 kaskımı satıyorum ilanlarda mevcut:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst