[İzmir - MT]

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Slm İzmir ahalisi
Bi arkadaş Tvs apaçi alıcak İzmirde bi motorcuya göstermek istiyor.2. el motorlardan iyi anlayan bildiginiz bi tamirci var mı acep.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
O arkadaş benim...Herkese selam..Yeni bir canavar kazandı İZmir mt:D:D

Kusura bakmayın abiler abiler selam vermeyi unutmuşum...Herkese hayırlı ramazanlar,sevgiler ,saygılar...Pierzig abimin sunduğu üzere bir problemim var yardımcı olsanız da olmasanız da canımız sağolsun:D Ama en azından beni de aranıza alırsanız çok sevinirim..Görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
ohohhhh izmir mt erken kaçmışş bu akşam
kimsede ses seda yokk
biri öttürsede kornasını uyansalarr :p
özledimm arkadaşlar sizi yawww
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz sizleri özledik öğretmenim ama sizin ağır işçiler işlerini bir kolaylasın onların paralarını yemeye geleceğiz fakat sendede kabahat var izmir senin evin özledisen çık gel yada alın beni de bak kaç motor gelecek kapına dene istersen bir gör ( arabaları saymıyorum bile ) sıkıştır senin uyuşukları gelsinler
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
valla bızde ozlekıd ozlem abla ama napalım.... aslında bı hafta sonu sızın oraya mangala gelsek cok guzel olcak da bakalım ızmır MT dekıler ne dıcek sızde gelırsınız İZMİR MY-MANİSA MT mangal partysı ve ozlem gıderme toplantısı olur:p:p:p:p
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
biz sizleri özledik öğretmenim ama sizin ağır işçiler işlerini bir kolaylasın onların paralarını yemeye geleceğiz fakat sendede kabahat var izmir senin evin özledisen çık gel yada alın beni de bak kaç motor gelecek kapına dene istersen bir gör ( arabaları saymıyorum bile ) sıkıştır senin uyuşukları gelsinler
ahh ahhh annem manisa kızımın yanı demeseydii izmirde de olacaktı ne güzell bi evv daha ama olmadııı napalımmm
walla burda bi mecit var onuda bulana aşkolsun diğerleri malumm izmirden daha uzaklar bana:)
enn iisi siz toplaşında bi baskınn yapınnn
hemm annem çok merak edyr hepinizii
manisadaki ilk toplantıya bu gidişlee o da gelirrr

valla bızde ozlekıd ozlem abla ama napalım.... aslında bı hafta sonu sızın oraya mangala gelsek cok guzel olcak da bakalım ızmır MT dekıler ne dıcek sızde gelırsınız İZMİR MY-MANİSA MT mangal partysı ve ozlem gıderme toplantısı olur:p:p:p:p

davetiye mi gerek siz ayarlayın kendinizi gelinn
gerçi ramazan da piknikte zor olurr
boss bahçe güzel olduydu orada bi iftar düşünülebilir belkii
ramazan bitmedinn manisa mt işten nefes alabilirse:queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
tamam ozlem abla ben bı konusıyım mılletle bakalım bellı olmaz belkı 3-5 kısı gelırız cok ıstek olmazsa en olmadı ben gelırım:p:p:p:p
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Günaydın İZMİR MT.. iyi çalışmalar keyifli bir gün geçirmeniz dileğiyle...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
İzmir li dostlar cuma toplantı topiği duyurulara açıldı. Bornova Teras Kafedeyiz.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
izmir ahalisi güzelyalı sahil yolunda radarlar açık :pr::pr:93 km hıza kankam 223 ytl yedi bügün DİKKAT!!
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
O radarlar bu kış çok bela açacak gibi başımıza. Sabah sabah Marmaris'te onlarca motor topladılar. Trafik polisleri bir dakika boş durmadı bugün burada...

Yine ek gelir lazım herhalde hazineye...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626

gölgemi aşdım yanıma vurdum hasretin yoluna diye mırıldanirken chatkud aradı. akhisara gidelim mi dedi. Dedim ok gidelim.

Lodos^a mesaj attım cepten iftar sonrası çaya ordayız diye. Bana inanmamış cevap yazmış "Yanlış kişiye gönderdin galiba diye".

Neyse Aykut la kampüste buluştuk ve manisaya doğru yola çıktık. Manisa da bizi Mustafa Mecit ve Umut bekliyordu. kısa bir çay molası verdik ve yola çıktık



pilotumuz bu sefer Karmacoma Driftsiz bir yolculuk oldu ama olsun.



Co-pilot Mecit. Ön tayfa niyetli arka tayfa iyi niyetli çıktık yolla.


yolda şamata gırgır özellikle Chatkud kopardı bizi bir iki durumda



bakın nasılda tırsarak yolu seyrediyor






neyse iftar vakti akhisardayız. attık kendimizi bir lokantaya. yedik içtik ve buluşma mekanına gittik.



LoDos kardeşim ilk gelen olmuş. Oturduk hemen sohbete.




Kardeşim bize de elmadilimli patates ve kızarmış halka soğan söylemiş. EE millet tok yeme görevi bana kaldı yine.:queen::queen: ama lezzet süperdi ama çok yemişim bir ara içim geçti uyuyacaktım valla


Sonra Gürkay geldi. Özlem giderdik hemen. Bir yandan da gözümüz TV de.




Ve tabiki İski de geldi. Gelmezse döverdik bu sefer. oturduk hep beraber maç seyrettik




Ve tekrar Manisa ya döndük.



Motosikletleri Mecit'in tanıdığı bir mekana bırakmıştık almaya gittik.
mecit hemen organizatör olarak yapmış bir çay organizasyonu oturduk çaylarımızı içtik



Mekan acaip güvenli kasklarımızı motosikletlerde bıraktık bıraktığımız gibi duruyordu döndüğümüzde.



bu da mecitin portakal:queen:

Neyse bir anda esti hasret ağır bastı gittik gördük geldik kardeşlerimizi. Hepinize tek tek selamları var.
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bravo gizli buluşmalar prensleri :p Kabarıyor liste hadi bakalım sonu hayır ola :)...
Şimdi diyeceksiniz kardeşim sen çalışıyodun,nerden biliyosunuz yahu belki bişey yapıp gelicem:)
Neyse :pÖcünü çok pis alıcam...
Şaka tabi...

Yüreğinize sağlık:cat:Özledim Manisa lı dostları valla...
En yakın zamanda görüşebilmek dileğiyle :cat:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bravo gizli buluşmalar prensleri :p Kabarıyor liste hadi bakalım sonu hayır ola :)...
Şimdi diyeceksiniz kardeşim sen çalışıyodun,nerden biliyosunuz yahu belki bişey yapıp gelicem:)
Neyse :pÖcünü çok pis alıcam...
Şaka tabi...

Yüreğinize sağlık:cat:Özledim Manisa lı dostları valla...
En yakın zamanda görüşebilmek dileğiyle :cat:

valla 16:35 de msnden chatkud la konuşup 17.15 de teker çevirdik. Harbi esti özlemiştik kardeşlerimizi. yakın bölgelere ve yolumuz üzerine ancak haber uçurabildik.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ben bi akhisara gidip ordaki tayfa birazdan başlayacak teras buluşmasına gelecekmi sorayım döneyim. :queen: aha bahane , hem kontörde harcamamış olurum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst