Wallace Murat abi tablo çok güzel olmuş Emegine saglık
, paka, niyet, yaçibe haçu, yaçibe lüblü v.s. az da olsa rusçamda vardır hani,
Nerenin Rusçası bu:queen:
martıyı iyiki öğrettik adama ya oradan çıkmıyor duyduğuma göre evede gitmiyormuş çocuklar evde açmış en son sandalyeleri kemirirken görülmüşler EVİNE DÖN ALP yenge seni affetti dövmeyecek belki akıllı olursa ER 6 F bile alırım diyor 8 çocuğun hatırına evine dön
Nedense aklıma bu şiir geldi :queen::queen:
Beni koyup gitme ne olursun
Durduğun yerde dur
Kendini martılarla bir tutma
Senin kanatların yok
Düşersin yorulursun
Beni koyup gitme ne olursun
Bir deniz kıyısında otur.
Gemiler sensiz gitsin bırak
Herkes gibi yaşasana sen
İşine gücüne baksana
Evlenirsin çocuğun olur
Beni koyup gitme ne olursun
Sonun kötüye varacak
Beni koyup gitme ne olursun
Elimi tutuyorlar ayağımı
Yetişemiyorum ardından
Hevesim olsa param olmuyor
Param olsa hevesim
Yaptıklarını affettim
Beni koyup gitme ne olursun
Seninle gelmeyeceğim yine de
Beni koyup gitme ne olursun