[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biri martımı dedi ne?........

Hımmm...Orda görüşürüz......:queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
hımm alp_tunay sende kuşmu uçurdun inciraltına doğru, oraya gider de iletişim sıkıntısı yaşarsan beni arattır ordan, paka, niyet, yaçibe haçu, yaçibe lüblü v.s. az da olsa rusçamda vardır hani,
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
martıyı iyiki öğrettik adama ya oradan çıkmıyor duyduğuma göre evede gitmiyormuş çocuklar evde açmış en son sandalyeleri kemirirken görülmüşler EVİNE DÖN ALP yenge seni affetti dövmeyecek belki akıllı olursa ER 6 F bile alırım diyor 8 çocuğun hatırına evine dön
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Wallace Murat abi tablo çok güzel olmuş Emegine saglık
859621rn5.gif


, paka, niyet, yaçibe haçu, yaçibe lüblü v.s. az da olsa rusçamda vardır hani,

Nerenin Rusçası bu:queen:

martıyı iyiki öğrettik adama ya oradan çıkmıyor duyduğuma göre evede gitmiyormuş çocuklar evde açmış en son sandalyeleri kemirirken görülmüşler EVİNE DÖN ALP yenge seni affetti dövmeyecek belki akıllı olursa ER 6 F bile alırım diyor 8 çocuğun hatırına evine dön

Nedense aklıma bu şiir geldi :queen::queen:

Beni koyup gitme ne olursun
Durduğun yerde dur
Kendini martılarla bir tutma
Senin kanatların yok
Düşersin yorulursun
Beni koyup gitme ne olursun
Bir deniz kıyısında otur.
Gemiler sensiz gitsin bırak
Herkes gibi yaşasana sen
İşine gücüne baksana
Evlenirsin çocuğun olur
Beni koyup gitme ne olursun
Sonun kötüye varacak
Beni koyup gitme ne olursun
Elimi tutuyorlar ayağımı
Yetişemiyorum ardından
Hevesim olsa param olmuyor
Param olsa hevesim
Yaptıklarını affettim
Beni koyup gitme ne olursun
Seninle gelmeyeceğim yine de
Beni koyup gitme ne olursun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wallace, çok güzel çalışma olmuş. Her zaman istediğim bir şeydi bu. Artık kimin kim olduğu anlaşılıyor. :cat:



Ben hatırlıyorum.Kel,1.55 boylarında bıyıklı tıfıl biriydin...Seni nasıl unutalım yav :)
Hoşgeldin Sercanım :) Valla özlettin...
Cuma günü için toplantı başlığı açarız bu gün heralde.Cuma görüşelim :)
Yani şöyle biri miydi? :p (Uglychild'in boynunda biraz hata oldu ama artık oraya bakmayıversin)
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Günaydın arkadaşlar, günaydın izmir. harkese hayırlı işler, keyifli günler.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Günaydın MT İzmir...


MrCool,süpersin :p İyi olmuş valla,eline sağlık :)


-Kasksız asla...-
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
22
selam

herkese merhabalar

forumda üyeliğim bayağı oldu.. buraya izmire gelelide bayağı oldu .. geliboludaydım buraya taşındım dört aydır burda yaşıyorum ...

anlamışsınızdır biraz tembelim zaten o yüzdende toplantılara katılamıyorum :cherry: ama bir gün hani olurda motor yıkatmayı bırakırsanız bende katılacam yahu şu toplantılara ..

yada bana kıyak yapın arkadaş ben izmirli değilim misafir sayılırım :)


hadi be abilerim ablalarım :p:)


görüşmek dileğiyle ....

namaste
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
namaste,aramıza hoşgeldin:cat:
Sen gel buluşmalara,başka formüller geliştiririz...Motorları yıkamazsan başka bişey yaparsın ya da bütün gruba bişeyler ısmarlarsın vs. (gerçi bu motor yıkama bir gelenektir ama).
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
22
doğru diyorsun gelenekleri bozmakta olmaz ...du bakıyım ben bi geliyim olmazsada :wiinkk: buluruz bir yol artık :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Biraz önce motosikleti kısmında başka marka yazmıyormuydu senin ?:silent:
İki dakikada motosikleti satıp başka mı aldın yoksa :)

Neyse,sen gel toplantılara bekliyoruz.Bakarız bir çaresine (ürkütmemek lazım baştan tabi :)).
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
22
....

şöyle oldu .. geliboludayken herk in 150 lilik bir motorunu almıştım sonra buraya gelirken kardeşime bıraktım onu.. bir ara o kullandı traktöre çevirmiş motoru diye
Geldiğimde ne gerek duyduysam bilmiyorum bisan senatör aldım 150 lilik hiç memnun olmamakla(çünkü sürekli ses geliyor bir yerlerinden..delirtici bir şekilde :pale:) birlikte kullanıyorum işte en azından diyorum ..

öyle yani şimdi buraya yazarkende baktım hala eski bilgiler var bari yeniliyim kafa karıştırmasın dedim :)
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
gitar kardeş bişeyt dikkatimi çekti. sen marmariste çalıştığın dönemde hiç bizim gezlierden birine katıldınmı? seni arayan soran oldumu? kardeş kusura bakma ben biraz önce geçmiş iletileri okurken gördüm senin marmariste çalıştığını falan. bilsem ben her hafta sonu marmaristeydim üzüldüm şimdi bak ::rantinp:::ranntign

Hocam 2 Mayıs'tan beri Marmaris'te çalışıyorum. Sizin geziler genelde geceleri de kapsadığı için bana uymuyor. Burada zaten motosiklet kullanmak bir mesele. Kask-koruma hak getire... Dönerken sinyal bile verilmiyor. Bu yüzden Marmaris'te pek yol yaptım-motosiklete bindim diyemem. İzmir'de bir ayda yaptığım yolu burada 4 ayda yapamadım. Zaten motosiklet de arızalı...
Sizlerle ileriki zamanlarda tanışır, doya doya yol yaparız.
Teşekkürler



Oynamayın benim Sercan'ımla yahu... O zaten ayarlarıyla oynanmış modunda geziyor hep...:queen:
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
YIKILMADIM, AYAKTAYIM, DERTLERİMLE BAŞBAŞAYIM, ZALİMLERE ,KÖTÜLERE ,YIKILMADIM BURADAYIM.
HERKEZE MUTLULUKLAR.HERŞEY GÖNLÜNÜZCE:queen: OLSUN.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ama toplantılara gelmiyon Alico kardeş...... Demek ki sallanıyosun....:p
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
YA millet bizim bi MARKO (okram) abi vardı, gören oldu mu kendisini? Uzun süredir forumda denk gelmiyor, bir sorunu yoktur umarım...
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Hocam 2 Mayıs'tan beri Marmaris'te çalışıyorum. Sizin geziler genelde geceleri de kapsadığı için bana uymuyor. Burada zaten motosiklet kullanmak bir mesele. Kask-koruma hak getire... Dönerken sinyal bile verilmiyor. Bu yüzden Marmaris'te pek yol yaptım-motosiklete bindim diyemem. İzmir'de bir ayda yaptığım yolu burada 4 ayda yapamadım. Zaten motosiklet de arızalı...
Sizlerle ileriki zamanlarda tanışır, doya doya yol yaparız.
Teşekkürler

biz bu pazar izmire gidiyoruz. alışveriş yapmaya. istersen bize katılabilirsin sanada uyuyorsa tabi...

muğla mt den selamlar :wiinkk:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Gitardando Okram Marko gayet iyi ama çok yoğun çalışıyor. her akşam 20:30 dan önce paydos yok ben bile görmek için ofisine gidiyorum artık. selamını iletirim
 
Katılım
23 Mar 2007
Mesajlar
279
herkese hayırlı ramazanlar diliyorum, uzaktanda olsa takip ediyorum sizi herzamanki gibi güleryüzünüz devam ediyor :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst