Herkese selam
Mille
T. Herkese iyi haftalar diliyorum...
kardeşim gitarı aldım. sıra nota, şu, bu bilgilerine geldi. markası yamaha C30M. yorumlarını ve bana yapacağın katkıları bekliyorum. ha bir de saat ücreti ni konuşalım.
Abi ne ücreti gözünü seveyim yaw, gitar hayırlı olsun. Başlangıç için çok güzel, kaliteli bir seçim yapmışsın. Biraraya geldikçe bilgilerimizi paylaşırız, hatta bazen bilgilerimizi paylaşmak için biraraya geliriz. Ben de 4,5 ay önce Yamaha klasik gitar aldım, tek bir taksidi kaldı, artık
"benim gitarım" diyebileceğim yani...
Ama benimki APX 5 NA... Yani seninkiyle akraba bile değil, sadece soyadı tutuyor.:queen:
Gitarın kullanma kılavuzu gibi birşeyi varsa oradan yada internetten nasıl koruman gerektiğine dair bilgilere ulaşabilirsin. Gitarı çalmaktan daha önemli bkımlı ve güvenli tutabilmek.
Görüşürüz...