[İzmir - MT]

Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Hoş olmuş, tebrikler.
Çifte de ömür boyu mutluluklar diliyorum, allah tamamına erdirsin...
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
108
Bugün 7 civarı Bostanlı'da bi siyah cbr 250 ile karşılaştık. Foruma üye mi bilmiyorum ama altınyol / bayraklı ayrımına kadar birlikte sürdük. Işıklarda bir türlü konuşamadık ne zaman dursak hemen yeşile döndü :)
Buraya üyeyse selam olsun. :thumleft:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Bu haftasonu kuşadası festivali var. Forumdan gidenler nasıl gidecek acaba?

Yarın İzmir mt toplantısı olucak.

Bu arada festival ayın 19 20 21 'inde olması lazım yani bu haftasonu degil diger haftasonu.

Kuşadası festivale gidecegiz fakat hangı gun gidecegimizi kararlaştıracagız.

Büyük ihtimal izmir mt 5-10 kişide olsa orda olacak cadırlarımız hazır :)

DUYURU =

Yarın izmir mt olarak akşam 19:00 20:00 civarı alsancak iskelede bulusup cimlerin üstünde sohbet ediyoruz gelmek isteyen varsa gelebilir haber verelim..

Aynı zamanda kuşadası festivalini konusacagız.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Yarın İzmir mt toplantısı olucak.

Bu arada festival ayın 19 20 21 'inde olması lazım yani bu haftasonu degil diger haftasonu.

Kuşadası festivale gidecegiz fakat hangı gun gidecegimizi kararlaştıracagız.

Büyük ihtimal izmir mt 5-10 kişide olsa orda olacak cadırlarımız hazır :)

DUYURU =

Yarın izmir mt olarak akşam 19:00 20:00 civarı alsancak iskelede bulusup cimlerin üstünde sohbet ediyoruz gelmek isteyen varsa gelebilir haber verelim..

Aynı zamanda kuşadası festivalini konusacagız.

Evet haftaya olacaktı, yanlış yazmışım.

Bende güneye doğru inmeyi düşünüyorum. Bu hafta içi. Muhtemelen dönüş yolunda kuşadasına uğramayı düşünüyorum, o yüzden sordum. Hani denk getirmeye çalışayım toplu çıkışı diye. Bilgi için saolasın.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Evet haftaya olacaktı, yanlış yazmışım.

Bende güneye doğru inmeyi düşünüyorum. Bu hafta içi. Muhtemelen dönüş yolunda kuşadasına uğramayı düşünüyorum, o yüzden sordum. Hani denk getirmeye çalışayım toplu çıkışı diye. Bilgi için saolasın.

Tamamdır hocam eger denk gelırsek kusadasında tanısırız :)

Gorusmek uzere :cat:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Yarın İzmir mt toplantısı olucak.

Bu arada festival ayın 19 20 21 'inde olması lazım yani bu haftasonu degil diger haftasonu.

Kuşadası festivale gidecegiz fakat hangı gun gidecegimizi kararlaştıracagız.

Büyük ihtimal izmir mt 5-10 kişide olsa orda olacak cadırlarımız hazır :)

DUYURU =

Yarın izmir mt olarak akşam 19:00 20:00 civarı alsancak iskelede bulusup cimlerin üstünde sohbet ediyoruz gelmek isteyen varsa gelebilir haber verelim..

Aynı zamanda kuşadası festivalini konusacagız.

geleceğim belli olmadığı için haber vermemiştim ama 18:55te girdim limandan, 19:30da cumhuriyet meydanının ordan çıktım. bir motosikletli grup göremedim. belki erken gelmişimdir diye dolaşıp tekrar limanın ordan girecektim, giriş kapatılmış :)

izmir'de yaşayan bir uşak'lı olarak ben mi yanlış yerde aradım sizi? :p
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
geleceğim belli olmadığı için haber vermemiştim ama 18:55te girdim limandan, 19:30da cumhuriyet meydanının ordan çıktım. bir motosikletli grup göremedim. belki erken gelmişimdir diye dolaşıp tekrar limanın ordan girecektim, giriş kapatılmış :)

izmir'de yaşayan bir uşak'lı olarak ben mi yanlış yerde aradım sizi? :p

dostum sabit yerimiz alsancak iskelenin yan tarafı. O saatte bşr grup olayı olmadı sanırım tam anlamı ile 8 gibi kalabalık oluştu. belki o saatte gelen bile olmamıştır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst