[İzmir - MT]

Katılım
31 Tem 2012
Mesajlar
98
Art akademinin denizlide de bir hocası olması lazim? Ümit çiçek denizli de yaşıyor diye biliyorum. Art ile tekrar görüşün bence
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
89
Kusura bakmayın benim hatam :/ yurt dışındayım tatil için geldiğimde Denizli'de yaşıyorum demek istemiştim. Türkiye'de olsam motoru bile götürürdüm ;)
Motor Yada ekipmanım olmayacak bunları da sağlaması gerekiyor eğitim yerinin. Teşekkürler bu isimleri de araştıracağım.
Bayana Denizli'den geleceğimi söyledim üç saat yol bir kaç kere gider gelirsiniz , dedi . Başka hocamız var demedi . Ararım gene de.
 
Katılım
8 Nis 2014
Mesajlar
82
Kusura bakmayın benim hatam :/ yurt dışındayım tatil için geldiğimde Denizli'de yaşıyorum demek istemiştim. Türkiye'de olsam motoru bile götürürdüm ;)
Motor Yada ekipmanım olmayacak bunları da sağlaması gerekiyor eğitim yerinin. Teşekkürler bu isimleri de araştıracağım.
Bayana Denizli'den geleceğimi söyledim üç saat yol bir kaç kere gider gelirsiniz , dedi . Başka hocamız var demedi . Ararım gene de.

honda, yamaha ve gis akademi motoru ve gerekli tüm ekipmanlari sagliyor. egitim yerleri de kendi özel pistleri. öyle avm, gazino otoparki falan degil.
zaten tatil yapacaksaniz 2 gün istanbulda uygun otel falan ayarlarsiniz ve iyi egitim de almis olursunuz.
acikcasi herseyde oldugu gibi egitimin de en iyisi yine Istanbulda...
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
51
Merhaba arkadaşlar konuyu sizlerlede paylaşmak istedim eminimki sizlerin destegiyle cozulecektir

http://www.motosiklet.net/forum/calinti-motor-duyurulari/132175-izmir-magazadan-calinan-urunler.html
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
İzmir mt olarak kapalı alanda aldıgımız kukalarla calısmalar yapıyoruz egıtım demek yerıne daha cok kendı motorumuzu tanıma ve sürüşü gelıstırmek dıyebılırız .


Buda slow motıon cekımı.


Son olarak hatırlatma yapalım yarın cumartesi gunu saat 13.00da goztepe ıskelede bulusuyoruz. emrenın dugunune kortej yapıcaz umarım yagmur yagmaz.
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Emre kardeşimizin düğün konvoyu için toplanma yerimiz bugün
GÖZTEPE İSKELE saat 13 dür
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
omm akademi'de virajlarda iç ayaklığa basın denmiş. Hangi kurumunda kim dedi bilmiyorum altınelbiseli adamın söyleşisinde bir vatandaş atmıştı kendini ortaya.

Hepsini anladimda su ic ayaklik nedir anlamadim :)

Ben ommden almıştım bi eksik kusur hata görmedim izmirde gidilebilecek sayili kurum var ama istanbulda yasiyorsak tabiki gis akademi css gibi kurumlarda değerlendirilmeli.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------

bornovayı osmanlı işgal etti, gavur izmir gidiyor elimizden :p
Caracali bi goremedik Buluşmalar da bekliyoruz :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Caracali bi goremedik Buluşmalar da bekliyoruz :)

bez değirmiyorum, dış güzelliğe önem vermiyorum, o yüzden görülecek pek bişeyi yok aslında, pislik götürüyor :p sınavlar bitsin, bir gezi yapabiliriz. hatta salı, perşembe arası birkaç yüz km geziye vaktim var :)

evelsi gün manisa tarafından spile çıkıp, kemalpaşa tarafından izmire dönmeli bir rota planlamıştım. izmirden manisaya doğru inerken kara bulutlar beni bekliyordu, spilin eteğinde sağanak bastırdı :p 40 dk bir ağaç altın bekledim, yağmur dinince devam ettim. tepeye çıkamadan bulutlardan görüş mesafesi 20 metreden aza düştü, kask camı zaten %100 nemde hemen su topluyor, camsız gözümü açamıyorum. geri döndüm mecbur. :pale:
ancak gördüğüm kadarıyla çok güzel bir parkur, birkaç saatlik, doğanın içinde. tavsiye ederim yani. onu tamamlayabiliriz yada her türlü ege bölgesi turu bana uyar :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

geri dönüş kararından bir kaç km önce :)

nPdoWM.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

aynen ya mehter marşı çalıyor sabahtan beri ne ayak :mrgreen:

şu an duyuyor musun bilmiyorum ama kemboo, şimdide şoparlar başladı :) noluyor bugün bilmiyorum. bi çalıştırmadılar :)
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Rengide guzelmis kırmızı en sevdigim renk :)

Eski gezi konularimda spil gezim vardi ama senin giibi cesaretli olup kotu havada gidemedim spili cok iyi bilirim 90 yilindan beri evimiz vardir yağmur yagdiginda sutculer köyüne kadar sis kaplar. Sen manisadan gittiysen kemalpasa yoluna hic girmedin sanirim o yolda guzeldir ama bi grup icin cok tehlikeli :)

30 motor gitsek 2 3 kisi ucar eminim :)

5 10 motor gideriz belki yada rotayi degistirriz fakat bizim geziler malum oylama ve topluca karar verdiğimiz icin genelde haftasonu oluyor.

Fakat yakin zamanda kusadasi festivaline gidecegiz ona beklerim :cat:

Motorun guzel duruyor gidon ve aynalari mctmi andirdi bana :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
yağmurda yıkandı tabi biraz :)
bulutlu hava en sevdiğimdir :) çiler geçer diye tahmin etmiştim ama baya sağanak yağdı. kemalpaşa tarafına geçemedim. okul bitince memlekete döneceğim. yaz okuluna geleceğim. izmir'de olduğum zaman gelirim tabi.

rota konusunda çok genişim :) ben sadece motor üstünde olmayı seviyorum. yani gidelim çay içelim, tarihi yerde yaya gezelimden çok, motordan inmeden, iron butt misali :) o yüzden her rota bana uyar.
 
Katılım
5 Nis 2014
Mesajlar
102
cem bey buluşmalar hakkında beni de bilgilendirirseniz sevinirim katılmak istiyorum 17 yaşında taze bir motor kullanıcısıyım tecrübeli abilerimden bişiler öğrenmek isterim
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
yağmurda yıkandı tabi biraz :)
bulutlu hava en sevdiğimdir :) çiler geçer diye tahmin etmiştim ama baya sağanak yağdı. kemalpaşa tarafına geçemedim. okul bitince memlekete döneceğim. yaz okuluna geleceğim. izmir'de olduğum zaman gelirim tabi.

rota konusunda çok genişim :) ben sadece motor üstünde olmayı seviyorum. yani gidelim çay içelim, tarihi yerde yaya gezelimden çok, motordan inmeden, iron butt misali :) o yüzden her rota bana uyar.

rota konusunda çok genişim :) ben sadece motor üstünde olmayı seviyorum. yani gidelim çay içelim, tarihi yerde yaya gezelimden çok, motordan inmeden, iron butt misali :) o yüzden her rota bana uyar.
[/QUOTE]

Motorcu dedıgın böyle olur :)

Genelde butun etkınlıklerı buraya yazıyoruz yada facebook'dan ızmır mt grubu var oradan bıldırım seklınde gelıyor :)

Gel bıgun tanısalım hocam :cat: Ben yorumlarına dıkat edıyorum bılınclı kullanıcısın bellı :cat:

Sımdı
arkadasım..

Aynı seylerı soyleyecektım yıne devamlı ve sureklı katılacak arkadasları whatsap grubuna alıyoruz orada muhabbet gırgır samata etkınlık gıbı duyurular hepsı oluyor.

whatsap sartmı tabıkı degıl hem buraya hemde ızmır mt facebook sayfasına etkınlıklerı yazıyoruz ve etkınlık konusuda acıyoruz..

Yanı her koldan etkınlıkler duyuruluyor gelırsenız mutlaka tanısırız :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
mt cem izmir yazıyor, o mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------


Motorcu dedıgın böyle olur :)

Genelde butun etkınlıklerı buraya yazıyoruz yada facebook'dan ızmır mt grubu var oradan bıldırım seklınde gelıyor :)

Gel bıgun tanısalım hocam :cat: Ben yorumlarına dıkat edıyorum bılınclı kullanıcısın bellı :cat:

Sımdı arkadasım..

Aynı seylerı soyleyecektım yıne devamlı ve sureklı katılacak arkadasları whatsap grubuna alıyoruz orada muhabbet gırgır samata etkınlık gıbı duyurular hepsı oluyor.

whatsap sartmı tabıkı degıl hem buraya hemde ızmır mt facebook sayfasına etkınlıklerı yazıyoruz ve etkınlık konusuda acıyoruz..

Yanı her koldan etkınlıkler duyuruluyor gelırsenız mutlaka tanısırız :)[/QUOTE]
 
Katılım
8 Ağu 2011
Mesajlar
519
Düğün korteji Gopro Görüntüleri hazırdı maalesef telif hakkına takılmış :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
yağmurda yıkandı tabi biraz :)
bulutlu hava en sevdiğimdir :) çiler geçer diye tahmin etmiştim ama baya sağanak yağdı. kemalpaşa tarafına geçemedim. okul bitince memlekete döneceğim. yaz okuluna geleceğim. izmir'de olduğum zaman gelirim tabi.

rota konusunda çok genişim :) ben sadece motor üstünde olmayı seviyorum. yani gidelim çay içelim, tarihi yerde yaya gezelimden çok, motordan inmeden, iron butt misali :) o yüzden her rota bana uyar.


duydum sonra biz arkadaşla çıktık yoldan bi sünnet konvoyu geçti onlar olabilir :) ben senin motoru gördüm sanırım :)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ben değildim, 2 gündür kullanmadım, brandalı apartmanın önünde yatıyor :)
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
yok daha önceden gördüm sanırım ben ege üniversitesinde çalışıyorum kampüste
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst