Kusura bakmayın benim hatam :/ yurt dışındayım tatil için geldiğimde Denizli'de yaşıyorum demek istemiştim. Türkiye'de olsam motoru bile götürürdüm![]()
Motor Yada ekipmanım olmayacak bunları da sağlaması gerekiyor eğitim yerinin. Teşekkürler bu isimleri de araştıracağım.
Bayana Denizli'den geleceğimi söyledim üç saat yol bir kaç kere gider gelirsiniz , dedi . Başka hocamız var demedi . Ararım gene de.
Art akademi iyidir candir guzeldir.
Omm akademide guzeldir.
omm akademi'de virajlarda iç ayaklığa basın denmiş. Hangi kurumunda kim dedi bilmiyorum altınelbiseli adamın söyleşisinde bir vatandaş atmıştı kendini ortaya.
Caracali bi goremedik Buluşmalar da bekliyoruzbornovayı osmanlı işgal etti, gavur izmir gidiyor elimizden![]()
Caracali bi goremedik Buluşmalar da bekliyoruz![]()
aynen ya mehter marşı çalıyor sabahtan beri ne ayak :mrgreen:
yağmurda yıkandı tabi biraz
bulutlu hava en sevdiğimdirçiler geçer diye tahmin etmiştim ama baya sağanak yağdı. kemalpaşa tarafına geçemedim. okul bitince memlekete döneceğim. yaz okuluna geleceğim. izmir'de olduğum zaman gelirim tabi.
rota konusunda çok genişimben sadece motor üstünde olmayı seviyorum. yani gidelim çay içelim, tarihi yerde yaya gezelimden çok, motordan inmeden, iron butt misali
o yüzden her rota bana uyar.
[/QUOTE]rota konusunda çok genişimben sadece motor üstünde olmayı seviyorum. yani gidelim çay içelim, tarihi yerde yaya gezelimden çok, motordan inmeden, iron butt misali
o yüzden her rota bana uyar.
arkadasım..Burak süyün
yağmurda yıkandı tabi biraz
bulutlu hava en sevdiğimdirçiler geçer diye tahmin etmiştim ama baya sağanak yağdı. kemalpaşa tarafına geçemedim. okul bitince memlekete döneceğim. yaz okuluna geleceğim. izmir'de olduğum zaman gelirim tabi.
rota konusunda çok genişimben sadece motor üstünde olmayı seviyorum. yani gidelim çay içelim, tarihi yerde yaya gezelimden çok, motordan inmeden, iron butt misali
o yüzden her rota bana uyar.